Toon posts:

probleem met installeren nero

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb net een nieuwe computer gekocht en wil graag nero er op zitten. heb nog een cdrom liggen van nero die ik op mijn vorige computer had geinstalleerd. die kreeg ik gratis bij de dvd-brander die ik op mijn vorige computer had.
nu krijg ik steeds bij het installeren van nero de foutmelding dat er een oude versie van nero op mijn computer is gevonden. dus stopt ie met installeren.
hoe kan ik dit oplossen. ik heb alle overige brandersoftware verwijderd.
graag een reactie.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-09 16:05
mischien niet goed verwijderd. (helemaal)
maar heeft deze nieuwe pc ook een clean instal?
want je zegt nieuwe PC maar hebt alle brand programmas verwijderd.

Verwijderd

waarschijnlijk werkt die nero alleen bij de brander waar hij bij hoort. vette pech dus.

geluk bij een ongeluk: nero is een goed pakket dat WEL betaalbaar is...

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:34
Dat NERO alleen bij die PC werkt is onzin. Probeer deze versie er weer vanaf te gooien en download eerst eens de nieuwe (www.nero.com).

Probeer het dan noggeens

Verwijderd

My-life schreef op 14 januari 2004 @ 01:00:
Dat NERO alleen bij die PC werkt is onzin.
want?
bij veel branders zit een versie bij nero die alleen bij die brander werkt.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 10:56

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 01:08:
[...]

want?
Helemaal mee eens, meestal wordt er tijdens de installatie gecontroleerd of je wel het juiste merk en type fikker in je pc hebt zitten en anders wordt het gewoon afgebroken

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Bigbot schreef op 14 januari 2004 @ 00:38:
mischien niet goed verwijderd. (helemaal)
maar heeft deze nieuwe pc ook een clean instal?
want je zegt nieuwe PC maar hebt alle brand programmas verwijderd.
heb net een nieuwe packard bell gekocht met alle toeters en bellen. daar zit ook een dvd brander in. dus vorige brander (oude computer) niet nodig. jammer eigenlijk, want dat was de nieuwste plextor.

op de nieuwe computer was een standaard brandprogramma van packard bell geinstalleerd. maar die had niet die mogelijkheden die ik met nero altijd gebruik. dus heb ik die er af gegooid omdat ik ergens op een ander forum gelezen had dat nero vaak geen andere brandprogrammas duldt op dezelfde computer. maar hij blijft dezelfde melding geven. vind wel vreemd want ik ben eerder van computer verwisseld en heb nero toen gewoon kunnen installeren. heb nu wel windows xp, misschien heeft dat er mee te maken??????????. daarvoor windows 98 en me.
heb inmiddels nero versie 6.0 trial gedownload. die doet het wel gewoon.
wil best gaan betalen voor nero, maar vindt het eigenlijk een beetje belachelijk.

nog suggesties???? en wat betekent clean install????

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:18

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 08:04:
[...]

heb net een nieuwe packard bell gekocht met alle toeters en bellen. daar zit ook een dvd brander in. dus vorige brander (oude computer) niet nodig. jammer eigenlijk, want dat was de nieuwste plextor.

op de nieuwe computer was een standaard brandprogramma van packard bell geinstalleerd. maar die had niet die mogelijkheden die ik met nero altijd gebruik. dus heb ik die er af gegooid omdat ik ergens op een ander forum gelezen had dat nero vaak geen andere brandprogrammas duldt op dezelfde computer. maar hij blijft dezelfde melding geven. vind wel vreemd want ik ben eerder van computer verwisseld en heb nero toen gewoon kunnen installeren. heb nu wel windows xp, misschien heeft dat er mee te maken??????????. daarvoor windows 98 en me.
heb inmiddels nero versie 6.0 trial gedownload. die doet het wel gewoon.
wil best gaan betalen voor nero, maar vindt het eigenlijk een beetje belachelijk.

nog suggesties???? en wat betekent clean install????
Dat je alles er af gooit door middel van format c: en dan helemaal opnieuw begint te installeren; windows;drivers;software. Alleen heb je volgens mij bij een packard bell pc een recover disk van windows bij :?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Topicstarter
Meneer aard schreef op 14 januari 2004 @ 08:07:
[...]

Dat je alles er af gooit door middel van format c: en dan helemaal opnieuw begint te installeren; windows;drivers;software. Alleen heb je volgens mij bij een packard bell pc een recover disk van windows bij :?
bedankt voor de tip. zat daar ook al aan te denken. maar heb net alle extra programma's en zo erbij geinstalleerd. ben dan weer een dag verder. heb de computer, los van nero, precies zoals ik het hebben wil. heb nog een oude cd brander liggen. daar zat ook nero bij. denk dat ik die maar even op de computer aansluit en dan probeer nero er op te krijgen. wellicht lukt dat.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:25

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 01:08:
[...]

want?
Dan kan je evengoed wel die nero op een willekeurige machine installeren. Enige is dan dat hij je brander niet ondersteun als die van een verkeerd merk is. ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1