8/9-inch tft monitoren!

Pagina: 1
Acties:

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-07 14:45
ik heb al lopen googlen en doen, en zoek ze eigenlijk al een tijdje voor mijn kassasystemen, maar nergens vind ik nieuwe 8 of 9 inch TFT kleurenmonitoren voor een redelijke prijs!

in de pricewatch heb ik ze nog nooit zien staan, ik kom ze ook niet in winkels tegen, maar ik heb er wel eentje tweedehands kunnen bemachtigen dus ik weet dat ze bestaan... can someone help?

Ga toch fietsen.

Verwijderd

tsja computerbeurzen zie je ze altijd. Is gewoon zo lastig aan te komen, ben er zelf ook al es achter aan gegaan.

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

12 inch touchscreens kon je pas bij de inkoopactie op laupro halen...mss moet je daar nog eens kijken. (als je dat tenminste ook goed vindt...ze waren 199 euro)

• kakanox
mjah, ik moet nieuwe schermpjes hebben met garantie en het liefst voor zo min mogelijk :-) dus ja, dat is ook goed, maar ze staan er helaas niet meer tussen.. :'(

Ga toch fietsen.

Verwijderd

Een elektronicazaak in Groningen verkocht die dingen laatst (stonden in foldertje voor sinterklaas).

Verwijderd

http://www.lik-sang.com/i...213a137aa3261a771d18c08e9 ?

lik sang...klinkt als kwaliteitszaak. :)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:33
Als je die kassa's zelf bouwt en gaat verkopen, dan kan het heel interessant zijn om binnenkort even op de CeBit langs te gaan. Heb ik toen ook gedaan. Op die manier kom je in contact met fabrikanten en via hun kun je dan aan een dealer komen in NL of Duitsland.

Maar goed, kleine TFTs. Ik ben bang dat je eigenlijk alleen maar monitoren met een videoingang zult aantreffen, niet met VGA-aansluiting. Die zijn erg dun gezaaid.
Wil je ook touchscreen?
Voor zo'n klein scherm zit je eigenlijk al aan resistive touchscreens vast (capacitive is te onnauwkeurig), maar helaas is in een vochtige omgeving (kroegen) een capacitive versie eigenlijk onontbeerlijk.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• kakanox
hmm,

dus deze dingen worden niet standaard ergens verkocht ofzo? >> ik zie ze vaak genoeg, als ik naar de Ici Paris of een andere "rijke" winkel loop! Helaas weet zelfs de eigenaar van dat soort winkeltjes vaak niet de oorsprong...

Ga toch fietsen.

Pagina: 1