Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.832 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-07 22:15

4POX

Everybody is wired

Geen matches
Ik zeg altijd.. Een telefoon is een telefoon.. De gadgets zijn leuk meegenomen. En vandaag de dag zijn toch alle telefoons brak

* 4POX denkt nog terug aan de tijden ericsson en Nokia onverwoest bare telefoons maakten. De 5110 is nog steeds een ubertelefoon

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Matched: t610
Mx-KAEY schreef op 27 januari 2004 @ 10:33:
tnx voor het pic posten. Deze zijn waarschijnlijk genomen in het donker of niet?
ik kan het niet uitstaan dat die e700 beter is :+

maar wat ik ook heb met mijn telefoon is mobistar. Dat is een provider in belgie en dat staat gewoon in me telefoon :/ misschien dat mijn telefoon is geimporteerd uit belgie. Zou dit een reden kunnen zijn voor mij om terug naar de winkel te gaan en em te laten flashen of om te laten ruilen naar een goede ik vind het een beetje irritant namelijk dat ik met een belgische telefoon zit :(

tenminste het enige verschil is dat ik een mobistar logo heb ipv wap en dat ik een paar standaard plaatjes heb die ik niet kan weg kan krijgen.

dat autootje wil ik ook ik vind het niet eerlijk dattie er bij mij niet bij zat :+

maar ik heb dus een vriend die een e700 heeft en we zitten af en toe te discussieren welke telefoon nou beter is. mijnes is beter omdat ik bluetooth heb zijnes is beter omdat ie betere foto's kan maken en mooier scherm heeft en een groter geheugen heeft. mijnes is beter omdat ik.... enz

hebben nog wat mensen wat argumenten voor me ? :D

argumenten zoals die telefoon heeft een klepje heeft geen zin... ik ben antiklepje en hij is pro klepje dus daar zijn we al over uit :+

maar wat maakt de t610 nou zo veel beter dan de e700 (ik wil me gewoon even wat beter voelen)
Dat mobistar is niet normaal. Zou maar eens teruggaan als ik jou was.

En waarom de T610 beter is.

Bluetooth blijf ik echt een heel belangrijk voordeel vinden. Bijvoorbeeld omdat je dan je telefoon als afstandsbediening kan gebruiken.
Standby-tijd zou langer kunnen zijn. (dit weet ik niet)
Thema's die alles aanpassen.
Knoppies vind ik duidelijker
Heeft de E700 ook wap2.0?
Robuustere behuizing.
Betere startpost op tweakers.net :D

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 27-01-2004 10:52 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07 16:50

Zjemm

...

Geen matches
dat met die mobistar heb ik ook gehad bij belcompany. gewoon omruilen dat mag.
(toestel tevredenheids garantie)

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 17:24

Mx-KAEY

Mx-KÆY

Shiver23 schreef op 27 januari 2004 @ 10:49:
[...]
Dat mobistar is niet normaal. Zou maar eens teruggaan als ik jou was.
...
Zjemm schreef op 27 januari 2004 @ 12:30:
dat met die mobistar heb ik ook gehad bij belcompany. gewoon omruilen dat mag.
(toestel tevredenheids garantie)
ok dan ga ik dat binnenkort even doen. Ik had hem trouwens bij bakkerdijk in alkmaar gehaald.
Shiver23 schreef op 27 januari 2004 @ 10:49:
[...]
...
En waarom de T610 beter is.

Bluetooth blijf ik echt een heel belangrijk voordeel vinden. Bijvoorbeeld omdat je dan je telefoon als afstandsbediening kan gebruiken.
...
Maar even over dat afstandsbediening gedoe... dat ik me pc met bluetooth kan "besturen". Kan ik ook m'n tel gebruiken als AB voor mediaplayer en BSplayer enz? want dan kan ik men ati AB weg doen :+ en alles met me tel. regelen....

voor de rest nog mensen met argumenten dat de e700 zuigt ten opzichte van t610! ben het trouwens totaal mee eens dat "onze" start post veel beter is dan die e700 :D

agh eerst maar is terug naar die winkel ff omruilen :) (wat is het verschil eigenlijk precies?

[ Voor 46% gewijzigd door Mx-KAEY op 27-01-2004 12:40 ]

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx-KAEY schreef op 27 januari 2004 @ 12:37:
[...]
voor de rest nog mensen met argumenten dat de e700 zuigt ten opzichte van t610! ben het trouwens totaal mee eens dat "onze" start post veel beter is dan die e700 :D
Snap eigenlijk niet waar je je druk om maakt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY

Mx-KAEY

Mx-KÆY

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 13:50:
[...]

Snap eigenlijk niet waar je je druk om maakt :X
het is leuk om superieur te zijn aan andere merken met je t610 :+

tis een discussie met een vriend van mij en ik wil die gewoon winnen ;) alhoewel hij nu aan het bezwijken is door BT :D

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx-KAEY schreef op 26 januari 2004 @ 22:58:
[..]
als ik het achterklepje eraf haal dan valt me accu er gewoon uit... is dit normaal hoort die accu gewoon los te zitten? als het klepje erop zit is er niets aan de hand... maar klepje af accu weg :/
Dit is normaal!
waar ik ook zeer benieuwd naar ben is hoe de foto's er op de pc uitzien, aangezien ik nog geen BT dongle heb (komt nog) weet ik dat niet. Is er misschien iemand die een t610 plaatje kan posten? ik weet wel dat de samsung e700 hele mooie foto's maakt maar die is 0.3 mp en t610 0.1 en geen zoom enz.
dus iemand die een voorbeeldje wil posten?
ik heb mijn screenshots en een aantal fototjes gemaakt met dit toestel online staan op:
http://www.xs4all.nl/~schaap2k/GPN/t610/

(behalve /pics/afbeelding (1).jpg - die komt van een nokia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY

Mx-KAEY

Mx-KÆY

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 14:29:
[...]

Dit is normaal!

[...]

ik heb mijn screenshots en een aantal fototjes gemaakt met dit toestel online staan op:
http://www.xs4all.nl/~schaap2k/GPN/t610/

(behalve /pics/afbeelding (1).jpg - die komt van een nokia)
tnx voor de pix ik heb nu tenminste een beeld van die foto's ....
en dat van die accu daar zit ik ook niet zo mee :)

maar ik zag ook toevallig dat jij winamp aan het besturen was, weet jij toevallig ook of je windoos mediaplayer (R) en BSplayer ook kan besturen met de T610 ?
want dan kan ik men AB weg doen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Mx-KAEY op 27-01-2004 14:55 ]

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-07 09:45
Geen matches
joh, relax man. dat is de 2e keer in 2 posts op 1 pagina dat je hetzelfde vraagt...

volgens mij kan je windows mediaplayer ermee besturen. BSPlayer weet ik niet maar dat kan niet moeilijk zijn om te maken.

Of je je ab (afstandsbediening?) weg moet doen moet je zelf weten. Lijkt me lastig als er iemand bij je thuisblijft en jij moet even weg. Dan moet je je telefoon thuis laten liggen omdat die ander anders geen tv kan kijken.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Matched: frontje, t610
http://www.surround.cd/t610/index.htm heeft zn 'frontjes gedeelte' geupdate. Ik zou graag die metallic silver willen, maarrrrrrrrrrr het mooie is dat je voor de achterkant alleen maar de batterij cover krijgt en dus niet de antenne cover. :S Dus je phone zal nooit totaal 1 kleur zijn, alleen als je zwart neemt. :D Jammer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Krijg je bij die gsm direct een kabeltje bij voor de zelf getrokken foto's met de gsm direct over te zetten op pc?? En kun je mp3's op die gsm zetten?? Wil me hem ook gaan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 17:18:
Krijg je bij die gsm direct een kabeltje bij voor de zelf getrokken foto's met de gsm direct over te zetten op pc??
Nope, kan met bluetooth of infrarood, of je moet zelf een kabeltje kopen
En kun je mp3's op die gsm zetten?? Wil me hem ook gaan kopen :)
Nope
weinig kans btw met 2mb geheugen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Geen matches
Ik had trouwens nog iets grappigs geprobeerd een tijdje terug. Ik had een mp3 omgezet naar wav, de glitches verwijderd, en die weer omgezet naar amr. Een liedje was iets van tussen 100 en 200 kb en klonk over de speaker gewoon goed. (Over een headset heb ik het nog niet gehoord.) Op die manier kan je toch muziek luisteren, maar ja, verwacht geen mp3 kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat is wel geinig ja, maar hoe zet je hem om (welk programma) in .wav en .amr?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wellicht een offtopic vraag: ik kan een T610 kopen met Simlock, maar zowel mijn provider als de provider van de aanbieder is T-Mobile. Kan ik dus mijn T-Mobile sim uit mijn t68i halen en werken in de T610?? De 610 is pas 2 maanden oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 20:26:
Ik heb wellicht een offtopic vraag: ik kan een T610 kopen met Simlock, maar zowel mijn provider als de provider van de aanbieder is T-Mobile. Kan ik dus mijn T-Mobile sim uit mijn t68i halen en werken in de T610?? De 610 is pas 2 maanden oud
als t goed is wel ja
'vroegah' kon dat iig wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 20:32:
[...]

als t goed is wel ja
'vroegah' kon dat iig wel :P
Ja volgens mij ook. Ben ook ff gaan surfen en vond op http://www.unitedconsumers.com/help/vragengsmsimlock.html

Een SIMlock kan voorkomen op een GSM toestel dat gekocht is in combinatie met een pre-paid telefoonkaart of in een pakket. Veelal worden deze door de netwerken (T-Mobile, Vodafone …etc) aangeboden. Een los gekocht toestel in de winkel zal waarschijnlijk geen SIMlock bevatten. Een SIMlock zorgt ervoor dat een GSM toestel alleen werkt met de betreffende pre-paid telefoonkaart en niet met andere kaarten. Een SIMlock kan dus ook een andere SIMkaart van hetzelfde netwerk weigeren! Uw GSM toestel werkt dan niet.

In het bovenstaande is het dus een prepaid en de t610 is van een 1-jarig abo. Maar ik wil het graag ff zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Geen matches
Uhm, kom net langs deze site:
http://www.telecomtelecom.nl/

Deze site heeft originele covers voor 30 euro en immitatie voor 12 euro.
Zeker voor de AC/IA. Dat is nog goedkoper dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kzie geen prijz meer voor de frontjes :|

@shiver die frontjes van 30 euro zijn alumnium orgineel? 12 euro voor neppe frontjes is niet cheap.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Geen matches
van die surround-site:
maar niet origineel (er bestaan geen originele!).
haha. grapjas. en er staan inderdaad geen prijzen op.

Nep-covers van die site zijn inderdaad vrij duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Geen matches
Dat vond ik dus ook al raar aan die site. Maar volgens SYQ waren ze nu 10 euro ofzo en dat terwijl de vorige covers zelfs een antenne cover hadden met SE logo erop. Echt jammer van deze nieuwe covers. Er staat zelfs nergens meer Sony Ericsson geschreven.

AMR converter voor Lord McRinkel. :D
http://miksoft.evzonastravel.com/mobileAMRconverter.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo thanks 8). De kerel bij Belcompan* beweerde dat er geen frontjes tekoop zijn voor de t610. En tot nu toe heb ik ook helemaal niet de originele blauwe gezien (zoals die in het openingstopic). Of iemand wel?

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nou, ik kan het je nog sterker vertellen:

Ik heb een blauwe T610, die orgineel zilver was.
Gewoon een blauwe behuizing importeren vanuit USA, en overschroeven....

En klaar is klara...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY

Mx-KAEY

Mx-KÆY

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 20:36:
[...]

Ja volgens mij ook. Ben ook ff gaan surfen en vond op http://www.unitedconsumers.com/help/vragengsmsimlock.html

Een SIMlock kan voorkomen op een GSM toestel dat gekocht is in combinatie met een pre-paid telefoonkaart of in een pakket. Veelal worden deze door de netwerken (T-Mobile, Vodafone …etc) aangeboden. Een los gekocht toestel in de winkel zal waarschijnlijk geen SIMlock bevatten. Een SIMlock zorgt ervoor dat een GSM toestel alleen werkt met de betreffende pre-paid telefoonkaart en niet met andere kaarten. Een SIMlock kan dus ook een andere SIMkaart van hetzelfde netwerk weigeren! Uw GSM toestel werkt dan niet.

In het bovenstaande is het dus een prepaid en de t610 is van een 1-jarig abo. Maar ik wil het graag ff zeker weten :)
prepaid werkt wel in abo telefoons maar abo werkt niet in prepaid telefoons...

heel logisch eigenlijk :) want provider vindt het niet leuk als je goedkope abo neemt met een goedkoop prepaid toestel...

maar abo toestelllen daarentegen zijn meestal unlockt... en het is niet erg als er een goedkoop prepaid kaartje erin gaat er wordt toch maandelijks voor dat toestel betaald:D

dus trek je conclusie maar :)

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
deuxani schreef op 27 januari 2004 @ 21:35:
Dat vond ik dus ook al raar aan die site. Maar volgens SYQ waren ze nu 10 euro ofzo en dat terwijl de vorige covers zelfs een antenne cover hadden met SE logo erop. Echt jammer van deze nieuwe covers. Er staat zelfs nergens meer Sony Ericsson geschreven.
die vorige waren photoshopfotos of zoiets? iig niet zelf genomen maar deze foto zijn wel zelf genomen, vandaar de verschil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:56

Leejow(saait)

Blater

Hmm iemand zei eerder dat er bij kijkshop een prepaid pakket is met de T610 voor 199 eurie..
Het klopt, want het staat in het foldertje, maar op de site staat helemaal niets!
Outdated? Of verkeerd krantje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-05 15:07
Geen matches
Ik heb het krantje ook gekregen en het staat wel heel groot aangekondigd!! Kan me bijna niet voorstellen dat het een foutje is...

Maar nu overweeg ik om zo'n prepaid pakketje te halen en mijn Free 20 abo van (jawel) Orange in dit toestel onder te brengen :-). Nu lees ik een aantal posts terug dat dit niet mogelijk zou zijn!!?!? :'( Kan iemand dit bevestigen?

Sjesus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
klopt hoor de T610 prepaid een collega heeft hem gisteren gehaald!
zij heeft trouwens versieR3C002
De laatste versie is R4D002,ik zelf heb R1....wat kan ik niet met mijn t610 wat de R4D wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Geen matches
pijn joh?dat laat hem toch unlocken?er waren er nog maar 2 gisteren bij de kijkshop dus rennen!maar misschien bij jou in de buurt wel meer nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Geen matches
Nou nou dat ding wordt wel erg goedkoop :/
Ik heb er toen 350 harde ronde voor neergeteld... Maar ja ik heb er dan ook al 6 maanden van mogen genieten :P

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 02-08 18:17
Leejow(saait) schreef op 28 januari 2004 @ 09:17:
Hmm iemand zei eerder dat er bij kijkshop een prepaid pakket is met de T610 voor 199 eurie..
Het klopt, want het staat in het foldertje, maar op de site staat helemaal niets!
Outdated? Of verkeerd krantje?
klopt ik belde maandag al toen hadden ze die nog op voorraad, bel ik net alles weg :'( Morgen misschien weer nieuwe binnen. Maar waarom is dit toestel zo hot?
kan je er alles mee doen zoals je ook kunt met een abbo? ( gprs,mms etc)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@_WgV_ik kreeg hem gratis 1 maand geleden bij het verlengen van mijn huidige abbo van vodafone die !JAMBAA smscontact heet.
@rooie60 dat is niet bekend. SE maakt dat niet bekend en ikzelf kreeg te horen van SESP dat de camerasoftware verbeterd was. maar ik zie geen verschil tussen R3 en R4 maar heb nu helemaal geen problemen met dat ding, misschien heb ik een vage bug niet hoeven mee te maken door deze upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Ik had van de week SE gemaild met de vraag wat de nieuwste firmware versie is voor de T610.
En dat is versie: R4C003

Nu las ik hier iets over versie: R6B004
Is dat een versie die nog moet uitkomen???
Weet iemand hier mee vanaf???

SonyEricsson wou mij niks vertellen over versies waar zij nu mogelijk aan zouden werken.

[ Voor 6% gewijzigd door vozzie op 28-01-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
R4C003 de C staat voor Commericieel oftewel voor publiek update. R6B004 de B staat voor Beta. de cyfer staat voor taal dacht ik? 003 is nederlands en 004 engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
PijnJoh schreef op 28 januari 2004 @ 09:29:
Ik heb het krantje ook gekregen en het staat wel heel groot aangekondigd!! Kan me bijna niet voorstellen dat het een foutje is...

Maar nu overweeg ik om zo'n prepaid pakketje te halen en mijn Free 20 abo van (jawel) Orange in dit toestel onder te brengen :-). Nu lees ik een aantal posts terug dat dit niet mogelijk zou zijn!!?!? :'( Kan iemand dit bevestigen?
Het is wel een prepaid telefoon. Je moet het simlock eraf halen, dat heb ik vandaag ook gedaan voor 20 euro. Is duur maar :( , ben je wel van die lock af.
Dus het is wel mogelijk om die simlock eraf te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Geen matches
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 15:25:
R4C003 de C staat voor Commericieel oftewel voor publiek update. R6B004 de B staat voor Beta. de cyfer staat voor taal dacht ik? 003 is nederlands en 004 engels?
Dus ik neem aan dan dat er binnenkort wel een R6C003 zal uitkomen dan.
Ik heb geen zin om me firmware nu te laten updaten voor 25 euro ofzo, en dan erachter komen dat er paar weken later een nieuwe uitgekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vayip schreef op 28 januari 2004 @ 15:52:
Dus ik neem aan dan dat er binnenkort wel een R6C003 zal uitkomen dan.
Ik heb geen zin om me firmware nu te laten updaten voor 25 euro ofzo, en dan erachter komen dat er paar weken later een nieuwe uitgekomen is.
als je het bonnetje nog hebt is het zo lang de fabrieksgarantie geldt GRATIS! en anders is het €12,50

ennuh.... paar weken? misschien wel paar maanden?

ennuh kijk ff hier http://forum.myt610.net/viewtopic.php?t=581

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 09:56

Leejow(saait)

Blater

Geen matches
Hmm ik ga wel effe naar de locale kijkshop en zo'n ding invullen met het artikel nummer, zie ik ook gelijk wanneer hij uitverkocht is enzo... Zullen dit soort acties tijdelijk zijn of blijvend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Even wat vragen voor de t610 prepaid gebruikers >:)

- kan je met je pop3 acount in mijn geval: @home het pop3 adres gebruiken dat ik ik op me pc gebruik?

- duurd het bij jullie ook 24hr voordat je je kan reggen op www.orange.nl? en betekent dit dan ook dat je zolang moet wachten voordat je gebeld kan worden?!

- hoe lang duurd het ongeveer om de accu te laden voor de 1ste keer?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zachte ringtones

ik heb een probleem met de ringtones. Volgens mij staan ze veel te zacht ingesteld. als ik de telefoon in me zak heb dan hoor ik hem nauwelijks terwijl de volume op hardst staat.
Ligt dit nou aan de telefoon of is er ook een mogelijkheid om hem harder te zetten, want als ik kijk naar andere telefoons met polyfonen beltonen dan gaan die keihard in vergelijking met de t610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Laatst online: 18-12-2024
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 16:31:
zachte ringtones

ik heb een probleem met de ringtones. Volgens mij staan ze veel te zacht ingesteld. als ik de telefoon in me zak heb dan hoor ik hem nauwelijks terwijl de volume op hardst staat.
Ligt dit nou aan de telefoon of is er ook een mogelijkheid om hem harder te zetten, want als ik kijk naar andere telefoons met polyfonen beltonen dan gaan die keihard in vergelijking met de t610
als ik gewoon in huis zit dan gaat het hard zat. Maar als ik buiten ben hoor ik hem ook soms niet. De tril voel ik gelukkig wel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sitecom USB Bluetooth adapter

Met de Bluetooth USB Adapter heeft u een • zeer vernuftige tool in handen die het • mogelijk maakt om via uw mobiele Bluetooth • telefoon of, tussen meerdere PC´s of notebooks • met een Bluetooth USB Adapter, draadloos gegevens • uit te wisselen of bijvoorbeeld verbinding • te maken met Internet • Dankzij de Class 1 technologie is met de • Bluetooth USB Adapter een draadloos bereik • tot maar liefst 100 meter mogelijk •

Weet iemand of deze met de t610 werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:46:

Met de Bluetooth USB Adapter heeft u een • zeer vernuftige tool in handen die het • mogelijk maakt om via uw mobiele Bluetooth • telefoon of, tussen meerdere PC´s of notebooks • met een Bluetooth USB Adapter, draadloos gegevens • uit te wisselen of bijvoorbeeld verbinding • te maken met Internet • Dankzij de Class 1 technologie is met de • Bluetooth USB Adapter een draadloos bereik • tot maar liefst 100 meter mogelijk •

nee werkt niet :X
werkt wel, had je in dit topic kunnen lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:46:

kijk eens voor de gein in de STARTPOST van deze topic op blz. 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-07 09:45
Geen matches
mrVB schreef op 28 januari 2004 @ 17:34:
[...]

als ik gewoon in huis zit dan gaat het hard zat. Maar als ik buiten ben hoor ik hem ook soms niet. De tril voel ik gelukkig wel altijd.
dan heb je zeker een wielrennersbroek ofzo aan... :) ik voel 'em in een spijkerbroek nauwelijks namelijk. t'Is dat ik em soms hoor maar voelen... ?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
oke, bedankt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn email aan de gang kan krijgen. ik heb een orange free abbo en ik heb ook al een mail adres aangevraagd. ik heb ook al de instellingen naar mijn telefoon laten sturen (zowel pop als imap) maar als ik dan mijn mail wil checken via berichten ---> email ---> postvak in dan geeft hij de error: Server is niet gevonden.

wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Geen matches
Ik heb vaak met mn SE telefoons (en al helemaal met deze) dat ik em voel trillen..... denk ik.... en dan ga ik kijken en is er geen gemist gesprek of berichtje... NIETS. Ik ken meerdere mensen die daar last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
Geen matches
party42 schreef op 28 januari 2004 @ 18:09:
[...]

dan heb je zeker een wielrennersbroek ofzo aan... :) ik voel 'em in een spijkerbroek nauwelijks namelijk. t'Is dat ik em soms hoor maar voelen... ?
ok ok, in 6 van de 10 gevallen voel ik hem wel. Het kan harder die tril inderdaad. Ik heb ooit een panasonic gd-93 gehad. Als die begon te trillen dacht ik dat er een aardbeving was. Schrok me helemaal de pleuris als hij op tafel lag. Alles ging als een gek meetrillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
heeft iemand idee welk abbo je moet hebben omdat autootje er bij te krijgen die je via blauwtand kan besturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
deuxani schreef op 28 januari 2004 @ 18:58:
Ik heb vaak met mn SE telefoons (en al helemaal met deze) dat ik em voel trillen..... denk ik.... en dan ga ik kijken en is er geen gemist gesprek of berichtje... NIETS. Ik ken meerdere mensen die daar last van hebben.
lol ik had dat altijd met mn nokia 8310 maar das puur psychologische shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 12:35

TMC

Ik ga morgen de T610 kopen, maar ik kan hem pas 's middags kopen, na vier uur. Hoop niet dat ze dan al weg zijn :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag ga ik mij de t610 halen :)
Hoeveel polyfone beltonen kan je bij op de gsm zetten?? Bvb zo van echte liedjes??
En hoeveel themes??

Groeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 21:01:
Vrijdag ga ik mij de t610 halen :)
Hoeveel polyfone beltonen kan je bij op de gsm zetten?? Bvb zo van echte liedjes??
En hoeveel themes??

Groeten..
Tot je geheugen vol is ;)
Dat zijn er heel wat, je hebt 2mb geheugen, een midi'tje is volgens mij maar zo'n 20kb, afhankelijk van de duur en het aantal 'stromen' tegelijk.
Je geheugen wordt alleen over je hele telefoon verdeeld, dus als je veel spelletjes download of foto's opslaat, kun je ook minder polytones kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
OK, thx.. Ik wou dat ik hem al had.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Geen matches
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 21:16:
OK, thx.. Ik wou dat ik hem al had.. :)
That makes two of us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Laatst online: 09-04 15:19
hai,
ik heb al een tijdje een t610
wil nu een nieuw frontje erop of zelf spuiten. fel geel ofzo.
weet iemand hoe je aan die schroevendraaiers komt? zijn die gewoon in een doe het zelfer te vinden of niet? of kun je het ook met iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeronimusius schreef op 28 januari 2004 @ 22:21:
hai,
ik heb al een tijdje een t610
wil nu een nieuw frontje erop of zelf spuiten. fel geel ofzo.
weet iemand hoe je aan die schroevendraaiers komt? zijn die gewoon in een doe het zelfer te vinden of niet? of kun je het ook met iets anders.
torx6 als ik t goed heb, kun je wel bij de electronicazaak halen, anders bij veel webwinkels met gsm accessoires (nokia gebruikt ook torx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
Geen matches
thanks!

zelf doen scheelt veel geld. en je kunt je eigen kleur bepalen!
zie deze site als jullie het nog niet wisten

http://howardforums.com/s...&highlight=%2BXPMILLINIUM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: frontje
Jeronimusius schreef op 28 januari 2004 @ 22:28:
thanks!

zelf doen scheelt veel geld. en je kunt je eigen kleur bepalen!
zie deze site als jullie het nog niet wisten

http://howardforums.com/s...&highlight=%2BXPMILLINIUM
Ga je dat met je originele frontje doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrVB schreef op 28 januari 2004 @ 19:04:
[...]

ok ok, in 6 van de 10 gevallen voel ik hem wel. Het kan harder die tril inderdaad. Ik heb ooit een panasonic gd-93 gehad. Als die begon te trillen dacht ik dat er een aardbeving was. Schrok me helemaal de pleuris als hij op tafel lag. Alles ging als een gek meetrillen.
de tril is iid ook zwak, ik heb al vaak gesprekken gemist, vooral als ik buiten loop
Dus er is geen mogelijkheid om de geluiden harder te krijgen??

En ik vind het zo nep dat de t610 nu oppeens prepaid maar 199 euro kost. Straks wordt het weer zo een nokia 3310 die iedereen heeft :| :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
Matched: frontje
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 22:34:
[...]

Ga je dat met je originele frontje doen :?
of met een el cheapo van de markt. waarom niet trouwens met het originele? ik ben wel uitgekeken op dat zwart met zilver. en die originele rode of blauwe zijn redelijk prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Geen matches
kreeg net mailtje van SE,ze zeggen dat alleen de foto's wat scherper zijn met de R4C (wat de laatste versie is) en dat er enkele bug's in weggenomen zijn,vind het wel k*t !! om te upgraden moet ik dus helemaal naar die plaatsen!!kom zelf uit arnhem,en dat is me te ver!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 18:37:
zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn email aan de gang kan krijgen. ik heb een orange free abbo en ik heb ook al een mail adres aangevraagd. ik heb ook al de instellingen naar mijn telefoon laten sturen (zowel pop als imap) maar als ik dan mijn mail wil checken via berichten ---> email ---> postvak in dan geeft hij de error: Server is niet gevonden.

wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe.
Daar bij Orange zijn ze gewoon dombolijers :)
Ik vind het wel koel dat je redelijk eenvoudig via internet je instellingen kan wijzigen, je kan namelijk nogal wat met je T610 heb ik gemerkt, zeker anno 2004.
Ok genoeg geblaat, nu to the point:

Je moet 2 stappen nemen:
(1)Je moet een afzonderlijke data account aanmaken:
(2)je moet die toegezonden email settings(Orange Email op je foon) ff hax0ren

Voor dombo instructies :) zie http://www.orange.nl/mijn...eworld/instellen/t610.php

Het komt hierop neer:
(1)
Open het menu
Ga naar Connectivity, icoontje linksonder
Dan data comm, dus een na laatste optie, vervolgens data accounts.
New account, GPRS data
Geef als naam Internet en vervolgens als APN naam ook Internet.
Laat de rest leeg en save.
Als het goed is heb je nu een nieuwe data account genaamd Internet(surprise!)

(2)
Modifyen van de toegezonden instellingen:
Open je menu, ga naar messages, vervolgens kies je email(4e optie)
Dan open je de opties(onderaan) en kies je "set account" en kies je "Orange email" die je was toegezonden. Waarschijnlijk de enige optie die er staat.
Waar je net "set account" koos kies je nu edit account en kies je weer orange mail.

Settings:
Connect using - "Internet"
Om een of andere duistere reden werken de Orange World instellingen niet voor je email, dus kies je de "internet"data account die je bij (1) hebt aangemaakt.

Indien Protocol - IMAP4
Incoming server imap.orange.nl en poort 143

Indien Protocol POP3
Incoming server pop.orange.nl en poort 113

Volgens mij maakt het weinig uit wat je kiest, ik heb de boel op IMAP4 staan.

Mailbox: je alias, case-sensitive geloof ik.
Password: je pass voor de Orange site in CAPS
Wis en voer hem opnieuw in, je weet immers maar nooit.

Outgoing server en poort: smtp.orange.nl 25
Email address: alias@orange.nl lijkt me vrij handig
Download: headers en text
From name: je superspannde alter ego op het net ofzo, doe eens leuk.
Siggy: uit
Copy outgoing: wat je wilt, ik heb em uit staan
Check interval: heb ik ook uit staan, aangezien ik steeds een sms krijg bij een nieuw bericht.

Save de boel en test het uit!
Mijn alias is gelijk aan mijn GoT nick, probeer ens een klein mailtje te sturen :)
Succes

BTW ik heb een stel technische vragen voor de klantenservice, aangezien ik niet weet of email checken vanaf je foon wordt verrekend met de 2 MB uit de Orange Free bundel(in mijn geval).
Bovendien kun je zonder je emailclient in je foon alsnog bij je email via Orange World. Als je het menu "communicatie" hebt ingesteld en daarin "email" kun je zo alles lezen. Ik ga ervan uit dat dit wil uit de 2 MB wordt berekend.

Ice

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 22:46:

de tril is iid ook zwak, ik heb al vaak gesprekken gemist, vooral als ik buiten loop
Dus er is geen mogelijkheid om de geluiden harder te krijgen??

En ik vind het zo nep dat de t610 nu oppeens prepaid maar 199 euro kost. Straks wordt het weer zo een nokia 3310 die iedereen heeft :| :Z
Ik heb ooit ergens MIDIfixer gevonden.
Hiermee kun je MIDI files enigszins een boost geven maar veel is het niet.
Als het bestandje zelf met een laag volume is gemaakt is het gewoon balen.

Een andere optie DENK IK is om een MIDI editor pakket te downl....eh...kopen O-) en dan zelf de boel de editen. Ik heb mensne horen praten over "CUbase" ofzo?
Ik weet het niet precies maar ik denk dat dit wel meer tijd gaat kosten.
Mogelijk is het wel want de ingebouwde poly's zijn redelijk hard vergeleken met MIDI's die je van internet trekt.

En dat 2e....mja...ik dacht 6 maanden geleden dus "de man" te zijn met een T610 maar het lijkt inderdaad de 3310 van nu te gaan worden :/
Nu is dat opzich niet heel erg, als je je wilt onderscheiden kun je altijd vreemde Midi's en bijvoorbeeld Developerthemes op je foon zetten.
Mijn grootste.....ergernis ofzo is meer dat mensen zo een toestel niet volledig benutten. Maar ja, wie ben ik om dat zo te zeggen :)

Ohja, ik loop met R1L firmware, is hier gratis iets aan te doen?
Ik heb gelezen dat er nieuwe FW in de omloop is maar wat doe ik dan?
Is de reden "ik wil nieuwe firmware want das handig" genoeg om een gratis upgrade te krijgen?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 28 januari 2004 @ 18:58:
haha dat heb ik ook, ik voel me mobiel trillen in me broekszak en wil ik hem pakken realiseer ik me dat ik hem op tafel heb laten liggen. na een paar keren weet je gewoon dat ie op tafel ligt en toch blijf je hem voelen....
icemanB: Ohja, ik loop met R1L firmware, is hier gratis iets aan te doen?
Ik heb gelezen dat er nieuwe FW in de omloop is maar wat doe ik dan?
Is de reden "ik wil nieuwe firmware want das handig" genoeg om een gratis upgrade te krijgen?
de SESP in den haag gaf me gwoon nieuwe FW zonder geouwehoer gratis omdat me fabrieksgarantie nog geldig is. anders had ik 15,00 moeten betalen. maar van andere mensen die bij andere SESP hoor ik dat ze niet willen upgraden zonder aantoonbare mankementen en dat den haag de enige niet ouwehoerende SESP is.....

nieuwelingen zoals IcemanB en rooie60 in deze topic: lees ff voor de gein de 1e post van deze topic op blz 1 en je zult erg veel info vinden ;) ---> Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7

klein verzoekje aan Ginz: zet ff erbij dat zonder bon of fabrieksgarantie 15,00 gedokt moet worden voor upgrade :Y)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 05:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Geen matches
haha nu staat er in die lijst Duiven bij??? en op de lijst die ik van SE kreeg niet??
Ik ga straks gelijk bellen,of het kan thnx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mail checken via de email client van je telefoon gaat van je 2mb bundel af.

Trouwens, vergeet niet je password in hoofdletters te schrijven anders werkt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Geen matches
Dat is mooi! volgende week moet ik ff bellen naar belcompany(hun SE pc lag er ff uit) duurt 15 minuutjes en kost niets,valt onder garantie
Ik heb al zo vaak hier rondgeneust,maar dat stukje had ik nu net niet gezien!
nogmaals thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 31-07 15:56

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Geen matches
rooie60 schreef op 29 januari 2004 @ 10:51:
Dat is mooi! volgende week moet ik ff bellen naar belcompany(hun SE pc lag er ff uit) duurt 15 minuutjes en kost niets,valt onder garantie
Ik heb al zo vaak hier rondgeneust,maar dat stukje had ik nu net niet gezien!
nogmaals thnx ;)
Duiven? Da'z mooi! Ik woon ook in Arnhem, en vond het al van de gekke dat je in een redelijk grote stad woont met 2 miljard telecomwinkels, en dan half Nederland moet afreizen voor een FW'tje :( Ik ga ook eens met Duiven bellen, thanx!

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog die ouwe klikbare mp3 speler (HPM-10) van mn t28, die het ook doet op mn t610. Zou mooi zijn als ik dan via BT toegang zou kunnen krijgen tot die flashkaart (MMC) van 32MB :)
Heeft iemand daar wel es van gehoord? Misschien ook even aan die gasten van FMA vragen..

Iemand ook ervaring met grotere flashkaarten hierin? Heb al ergens gelezen dat 'ie tot 128 aankan, maar dat het erg van het merk flashkaart afhangt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kun je ook gedownloade liedjes gebruiken voor wanneer je een berichtje/sms ontvangt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Geen matches
Hehehe, ik ben blij dat ik niet de enige ben. ;)

Je kan je midi's simpel editten met PSM Player
http://www.ne.jp/asahi/phs/phs/psmplayer/psmp380e.zip

Hiermee kun je het volume op max zetten (midi's hebben een max helaas) de instrumenten aanpassen, tempo en tonen verhogen, etc.

Als je ze echt wil editten dan moet je een midisequencer downloaden. Ik doe het vaak met Fruityloops. Is een lekker simpel programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoelang gaat hij eigenlijk mee als je hem gewoon gebruikt?? Af en toe smsen, bellen en een picje pakken?? Kun je ook gedownloade liedjes gebruiken voor als je een berichtje ontvangt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 17:20:
Hoelang gaat hij eigenlijk mee als je hem gewoon gebruikt?? Af en toe smsen, bellen en een picje pakken?? Kun je ook gedownloade liedjes gebruiken voor als je een berichtje ontvangt??
oooh je hebt t over de accu |:(
bij mij een weekje denk ik, vooral foto's schieten trekt je accu leeg

en je kunt idd een andere beltoon kiezen voor berichten, dus ook geen gedownloade volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 17:20:
Je post twee keer hetzelfde!

Voortaan niet meer doen he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Geen matches
Klopt, je kan geen midi's downloaden voor het ontvangen van berichtjes, enkel als ringtones. Is wel jammer, want de berichten geluidjes lijken allemaal wel erg op elkaar.

Bij mij gaat hij ongeveer 4 tot dagen mee; beetje bellen, beetje smsen, af en toe een game en geen foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Geen matches
erg leuk toestel, alleen jammer dat Orange toch niet 100% lekker werkt. Gisteren toestel gekocht en World was geactiveerd en deed het ook. Beetje gekeken op world en een ringtone gedownload en ging allemaal goed. Totdat ik via www.sonyericcson.com/nl het spel Vrally2 wou downloaden.

Ik heb 3 smsjes gestuurd om zodoende het spel down te loaden, maar bij het 3e smsje kreeg ik niets meer omdat mijn btg net te laag was. Hierdoor heeft GPRS van Orange mijn toegang tot World verbroken. Nu heb ik al met de winkel en klantenservice gebeld maar dit is gewoon shit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
orange werkt shit omdat je beltegoed te laag was om Vrally2 te kunnen downen? en daarom bel jij met de winkel en klantenservice?

eh.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
cypress3d schreef op 29 januari 2004 @ 18:23:
erg leuk toestel, alleen jammer dat Orange toch niet 100% lekker werkt. Gisteren toestel gekocht en World was geactiveerd en deed het ook. Beetje gekeken op world en een ringtone gedownload en ging allemaal goed. Totdat ik via www.sonyericcson.com/nl het spel Vrally2 wou downloaden.

Ik heb 3 smsjes gestuurd om zodoende het spel down te loaden, maar bij het 3e smsje kreeg ik niets meer omdat mijn btg net te laag was. Hierdoor heeft GPRS van Orange mijn toegang tot World verbroken. Nu heb ik al met de winkel en klantenservice gebeld maar dit is gewoon shit. :(
Beetje vreemd opzich! Veel problemen met Orange Prepaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Geen matches
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 18:50:
orange werkt shit omdat je beltegoed te laag was om Vrally2 te kunnen downen? en daarom bel jij met de winkel en klantenservice?

eh.....
:9 lol... ach ik baal gewoon dat ik nu niet op Orange world kan nog, omdat de klantenservice voor mij kijkt wat het probleem is en aangezien dit tot morgen kan duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 02-08 23:20

MaDLiVe

.-Observer-.

Geen matches
Mmm, even een vraagje over het verzenden van contacts. Kan dit via BT ook in 1x of moet je perse alle contacts 1 voor 1 verzenden?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Geen matches
Ik heb :)!

Alleen één vraag: hoe kan je via dat floAt's Mobile Agent je afbeeldingen beheren? Ik zie het nergens staan. Er staat wel iets van 'QBEX Files' maar da's iets anders volgens mij.

Ik wil die stomme plaatjes weg hebben :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Even iets heel anders.
Dit "My friends" waar in T630 topics over wordt gesproken zit volgens mij WEL in de T610.

Als je naar het service menu gaat(> * < < *< * toch?) dan is er een optie Text labels.
Dit is een HEEEEEEELE lange lijst. Echt waar....nog langer dan mn....eh...UTP kabel....
*ahum*

Waar het om gaat is dat ergens in de lijst een paar labels voorkomen die ook in AOL Instant Messenger wordt gebruikt(denk ik).

Accept IMs?
Accepting buddy
Add buddy
add to buddy list?
Add buddy failed
Adding buddy:
Alert me
Alert shen buddy is online?
AIM failure
AIM:
Screen name
Send IM to

Etc etc.
Weet iemand hier iets meer over?
Volgens mij zijn er al landen waar je deze client kunt gebruiken....

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
ShadyNetworker schreef op 29 januari 2004 @ 21:56:
Even iets heel anders.
Dit "My friends" waar in T630 topics over wordt gesproken zit volgens mij WEL in de T610.

Als je naar het service menu gaat(> * < < *< * toch?) dan is er een optie Text labels.
Dit is een HEEEEEEELE lange lijst. Echt waar....nog langer dan mn....eh...UTP kabel....
*ahum*

Waar het om gaat is dat ergens in de lijst een paar labels voorkomen die ook in AOL Instant Messenger wordt gebruikt(denk ik).

Accept IMs?
Accepting buddy
Add buddy
add to buddy list?
Add buddy failed
Adding buddy:
Alert me
Alert shen buddy is online?
AIM failure
AIM:
Screen name
Send IM to

Etc etc.
Weet iemand hier iets meer over?
Volgens mij zijn er al landen waar je deze client kunt gebruiken....
Die tekst labels staan er al in sinds de T68m.

Niets spectaculairs dus!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Geen matches
MaDLiVe schreef op 29 januari 2004 @ 20:57:
Mmm, even een vraagje over het verzenden van contacts. Kan dit via BT ook in 1x of moet je perse alle contacts 1 voor 1 verzenden?
Onder 'geavenceerd', in het telefoonboek kan je naar de optie 'telefoonboek' gaan, en dan kan je kiezen om je hele telefoonboek in 1x te kopiëren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Geen matches
Ik heb twee hot pixels op mijn schermpje zie ik net :(.

Ik heb hem vandaag gekocht, dan kan ik hem toch wel gewoon morgen omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Geen matches
TerryC schreef op 29 januari 2004 @ 22:25:
Ik heb twee hot pixels op mijn schermpje zie ik net :(.

Ik heb hem vandaag gekocht, dan kan ik hem toch wel gewoon morgen omruilen?
Wat zijn "hot pixels"? net zo-iets als dode pixels op een tft? Dan lijkt me dat je hem wel kan omruilen met de bon erbij uiteraard.

Wat ik zelf wel vreemd vind is dat ik op sommige websites met info lees dat de standby-tijd rond de 300 uur is, terwijl die het bij mij ongeveer een weekje uithoud. Ik zet hem 's nachts altijd uit en bel vrij weinig en spelletjes doe ik maar heel af en toe. Ik heb de telefoon nu net een week. Ik dacht eerst dat het aan de accu lag, maar aan de reacties hier te zien is het vrij normaal dat hij het niet superlang uithoud. Verder vind ik het een heel fijne telefoon.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Geen matches
Ja, het zijn twee groene puntjes naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
Geen matches
Jozz schreef op 29 januari 2004 @ 22:54:
[...]

Wat zijn "hot pixels"? net zo-iets als dode pixels op een tft? Dan lijkt me dat je hem wel kan omruilen met de bon erbij uiteraard.

Wat ik zelf wel vreemd vind is dat ik op sommige websites met info lees dat de standby-tijd rond de 300 uur is, terwijl die het bij mij ongeveer een weekje uithoud. Ik zet hem 's nachts altijd uit en bel vrij weinig en spelletjes doe ik maar heel af en toe. Ik heb de telefoon nu net een week. Ik dacht eerst dat het aan de accu lag, maar aan de reacties hier te zien is het vrij normaal dat hij het niet superlang uithoud. Verder vind ik het een heel fijne telefoon.
Een week is best lang. Ik doe er 2 dagen mee. Ik bel wat regelmatiger denk ik. speel bijna nooit spelletjes en de camera word af en toe gebruikt. Ik zit wel veel op Share als ik in de trein zit ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die willen i-mode sites bekijken via de t610:

onder deze link: http://www.mangold.nl/imode_via_vlive.html

vind je de instellingen. Deze instellingen zijn voor vodafone maar met een paar wijzigingen werken ze ook voor orange. Dataaccount hoef je voor orange niet aan te maken, gewoon de bestaande van Orange World gebruiken. Dan nog even het IP adres (van vodafone) onder wap instellingen vervangen door 010.255.250.188 en voilà.

Natuurlijk werkt dit alleen voor gratis i-mode sites

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Geen matches
weet iemand van jullie ook de instellingen voor de KPN ik heb KPN i-mode abonnement,ik kan nergens de instellingen vinden!!heb me scheel gezocht op internet en forums
thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
rooie60 schreef op 30 januari 2004 @ 15:06:
weet iemand van jullie ook de instellingen voor de KPN ik heb KPN i-mode abonnement,ik kan nergens de instellingen vinden!!heb me scheel gezocht op internet en forums
thnx alvast
kpn mobile (abonnement) klantenservice is gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb hem vandaag gaan halen, en hij is van week 25... Is dit ene zonder problemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Geen matches
dat is alleen als het vóór week 22 is toch? mijn collega kocht hem bij de kijkshop en die was van week 44,vreemd dat er dan nog te krijgen zijn van week 20ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
rooie60 schreef op 30 januari 2004 @ 16:47:
dat is alleen als het vóór week 22 is toch? mijn collega kocht hem bij de kijkshop en die was van week 44,vreemd dat er dan nog te krijgen zijn van week 20ers
Ik heb een week 19 toestel en nooit problemen mee gehad. Alleen vorige week software laten upgraden naar R3C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Geen matches
Huh, R3C? Waar was dat? Ik hoop niet in Amsterdam want ik wil em maandag laten updaten. Na R3C is al R4C en nu R6B uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 30 januari 2004 @ 18:12:
Huh, R3C? Waar was dat? Ik hoop niet in Amsterdam want ik wil em maandag laten updaten. Na R3C is al R4C en nu R6B uitgekomen.
Je moet beter lezen de B in firmware stata voor beta en de 4 is de taalversie. Kijk anders ff op het fourm van Myt610.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Geen matches
in een mailtje dat ik van SE kreeg gisteren stond dat R4C de laatste was,zou een iets mooier kwaliteit foto's geven en eventuele bugs eruithalen.....ben benieuw,ik heb nl R1C maar geen bug's,hoop dat de foto's echt mooier worden,want dit is niks!
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.