Toon posts:

Delphi opdracht tegen vergoeding

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Tijdens mijn studie aan de voormalige hes heb ik tijdens het derde jaar Delphi lessen moeten volgen. Aan het eind van dit semester moest ik een opdracht maken. Deze opdracht heb ik helaas nooit met een voldoende kunnen afronden. Nu twee en een half jaar later, heb ik dit vak nog als enige openstaan. Toch vind de leraar dat ik via email deze opdracht alsnog in moet leveren. Voor mij, vroeger zelfs al niet bekwaam in het vak Delphi, is deze opdracht, zonder de lessen weer te moeten volgen (waar ik overigens weinig tijd voor heb aangezien ik een full-time job heb en nog avondcursussen volg) eigenlijk niet te doen. Vooral niet omdat ik deze opdracht voor het eind van deze maand in wil leveren.

Nu wilde ik vragen of dat iemand, tegen een bepaalde vergoeding, voor mij deze opdracht kan maken. Ik denk dat het voor de doorgewinterde Delphi programmeur echt een fluitje van een cent is. De opdracht komt uit het leerboek Delphi "gestructureerd en objectgerorienteerd programmeren" wat waarschijnlijk een vrij algemeen boek is wat gebruikt wordt op het HBO. De te maken opdracht staat beschreven in hoofdstuk 5, en bestaat uit de te maken opgaven 5.2, 5.3 en 5.4.

groeten,

Farmerharm

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:16

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mja, dit soort topics willen we toch echt niet in P&W. Dit gedeelte van het forum focust namelijk op het zelf schrijven van software. Personeelswerving en scriptrequests zijn niet toegestaan.

Veel succes met je opdracht!

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.