in hemelsnaam speakers plaatsen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 17:52

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
Hey hoi,

ik denk dat ik zo'n nieuwe audigy 7.1 kaart ga kopen, met een 7.1 speakersetje erbij.

maar nu vraag ik mij af, hoe iedereen zijn speakers plaats? mijn computer staat in een hoek, de twee front speakers kan ik nog wel naast de monitor kwijt, de 2 side speakers, red ik ook nog wel, maar dan weer die rear speakers.... ik heb nu een 4.1 setje. en die rearspeakers zijn al zovaak gevallen dat er van alles aan mankeerd, elke keer als ik mijn bureastoel naar achteren schuif! bij die creative speakers, zijn daar geen plafondbeugels of hangers voor te krijge????

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:15
Kan je misschien wat meer informatie geven over je kamer?
Maak eens een tekening waar alles staat?
Zo te horen heb je een veel te kleine kamer voor een 7.1!

Ga eens kijken naar een 5.1 set!

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
mijn kamer waar mijn pc is staat is,, pakweg, 5 bij 5 meter
kan even geen tekening invoegen, mijn computer staat in een hoek, waar ruimte op zich genoeg is, maar die speakers achter heb ik nu met mijn 5.1 set ook last van, die staan schuin achter mijn bureaustoel, midden in het pad!

die wil ik ophangen aan het plafond ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:37

voodooless

Sound is no voodoo!

Misschien zijn wat extra kabels wel een tip ;) Zet ze wat verder van je vandaan, dat moet toch wel wat schelen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
ja maar dan staan ze behoorlijk in de weg, kabel is het probleem niet, maar mijn kantoortje, is wat momenteel ook mijn thuisstudio en dj kamer is, heb vrij veel ruimte over, maar de speaker links zou in de weg komen te staan bij de dj-booth, en de rechter speaker zou precies voor mijn synths komen te staan, nu gaat dat thuisstudio gedeelte verhuizen, dus dat is niet zo'n ramp, maar het komt er gewoon op neer, ik houd niet van rotzooi op de grond, in een hoek okay geen last van, maar midden in de kamer, nope, en de speakers naar de hoeken verplaatsen heeft geen zin, omdat ik zelf op 45 graden in een hoek zit, dan komen ze uit het midden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:06

megaleo

Special member

Je kunt ze toch wel ophangen? Zit er achter in die speakers niet zo'n gaatje waar je een schroef in kan schuiven?
En je zou ook nog zelf een heel klein subtiel plankje ofzo kunnen ophangen. Of zelf een soort van meurbeugel fabriceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

met een beetje handigheid knoop je ze aan je bureaustoel, heb ik ook gedaan :P

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/bakkergeluid/temp/bureaustoel.jpg

get rich or die try'in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
en dat klinkt ook goed??? dit lijkt mij nog wel wat, hangen ze niet dicht bij elkander??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:06

megaleo

Special member

Dat is toch niet handig??
Dan zit dat kl*tesnoer altijd aan je stoel vast. Is toch een belemmering in je beweginsvrijheid lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Eyes Cobra
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-08 12:03
ik heb zelf twee beugeljes gebogen en ze tegen het plafon gehangen
foto heb ik helaas effe niet

maaridee is beugeltje buigen en dan boutje erin om de speaker aan te hangen

hangen hier al vrij lang kabel heb ik weggedaan met witte kabelgootjes (of hoe ze ook heten)

ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan je stoel is natuurlijk kut, ze moeten iets boven oorhoogte en ook iets achter je. En verder uit elkaar.

Aan de andere kant is en blijft het een PC setje en dat is toch meer voor games dan hifi en DVD enzo. Dus heel nauw steekt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Mijn opstelling: front speakers staan op de vensterbank. (PC staat recht voor een raam) Side speakers staan op kastjes die tegen de muur staan, en de rear hangen aan de achtermuur. Sub in de rechterhoek en center op de monitor.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Pagina: 1