Hmmmzzz... Beste tweakertjes...
Ik heb een maand geleden besloten een voor mijn doen "dure" camera aan te schaffen... na een week goed zoeken en kijken dacht ik, het wordt de fuji finepix S5000... Helaas waren er weinig reviews te vinden... Op het eerste gezicht was ik er echt heel blij mee, eindeloos veel instellingen en hij zag er bruut goed uit!!!... ik was geen camera gewend met zoveel instelbare instellingen
Alles was top... maar nu een week geleden heb ik besloten es op GOT forum te kijken wat anderen van dit app. vonden... Hmzzz Ik moet zeggen... ik voel me nu wel een beetje kut... want het blijkt toch echt dat de opgeslagen images gewoon brak zijn op 100% grootte.... dus dat is kut als ik posters wil laten afdrukken... want je ziet gewoon zware pixelvorming... of jpg compressie sporen... of het ligt aan de ccd chip hoe die de image verwerkt... Ik was gewend om die hoge resolutie pics in photoshop op +_50% grootte te bekijken... maar op 100% schrok ik echt! hoe dan ook het is gewoon vaag... dit apparaatje heeft mij kaal (dus zonder accesoires nog) € 444,- gekost... en nu wilde ik dat ik die s602z ofzo had gekocht... die was namelijk niet veel duurder 
Mocht het dus aan de jpeg compressie liggen... heeft iemand enig idee of die gasten nog van plan zijn een firmware update vrij te geven??? hoe kun je die trouwens updaten op je camera???
Nou hieronder wat foto's zo uit de camera... Voor de mensen die misschien op dit moment graag deze camera willen kopen...
De mooiste foto's van moi de afgelopen maand
Ach ja als je de image sized naar 20 / 30 cm dan is de afdruk redelijk scherp ja... maar posters
Ik heb een maand geleden besloten een voor mijn doen "dure" camera aan te schaffen... na een week goed zoeken en kijken dacht ik, het wordt de fuji finepix S5000... Helaas waren er weinig reviews te vinden... Op het eerste gezicht was ik er echt heel blij mee, eindeloos veel instellingen en hij zag er bruut goed uit!!!... ik was geen camera gewend met zoveel instelbare instellingen
Mocht het dus aan de jpeg compressie liggen... heeft iemand enig idee of die gasten nog van plan zijn een firmware update vrij te geven??? hoe kun je die trouwens updaten op je camera???
Nou hieronder wat foto's zo uit de camera... Voor de mensen die misschien op dit moment graag deze camera willen kopen...
De mooiste foto's van moi de afgelopen maand
Ach ja als je de image sized naar 20 / 30 cm dan is de afdruk redelijk scherp ja... maar posters
bijvoorbeeld?