• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 21:31
Ik ga binnenkort de Nokia 6600 aanschaffen,
en 't lijkt me wel verstandig om em te laten
verzekeren.
Heeft iemand wat informatie hierover, of een
site die informatie bevat? Prijs, voorwaarden, etc.
Ervaringen mag ook.

[ Voor 7% gewijzigd door superpolm op 13-01-2004 22:22 ]

Verwijderd

de winkel waar je deze tel. koopt zal je vast wel een verzekering proberen aan te 'smeren'. Zij hebben ook alle informatie.

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:05

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Ik denk dat www.google.com vast veel informatie heeft over dat soort dingen !

[ Voor 37% gewijzigd door De_Koele_Man op 13-01-2004 22:23 ]

Meh!

Verwijderd

Mischien heb je hier wat aan.
Mijn eigen 6600 heb ik hier ook verzekerd.

http://www.proassist.nl/

P.s. verwacht niet dat je een verzekerings maatschappij zult vinden die verlies dekt, namelijk nogal fraude gevoelig dus dekken ze dit niet meer.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
http://www.actua.nl/

Actua verzekeringen is er 1 van.
Alle informatie staat op de site.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

afrader... heb het gedaan met mn Nokia3650 maar je hoort er nooit wat van (Wel betalen)

zijn er problemen met je telefoon kan je niet meer naar de winkel toe komen voor garantie kwesties... dan wordt je door verwezen naar je verzekering... die moet je dan bellen en een afspraak maken etc etc etc.... veel werk om niets dus

ik dacht ik probeer het 1x maar ook de laatste keer voor mij.......

• superpolm
thnx...
Pxxsq, dus je foon nooit opgestuurd? Of nog geen
problemen mee gehad?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 22:24:
afrader... heb het gedaan met mn Nokia3650 maar je hoort er nooit wat van (Wel betalen)
klopt, mijn phone was ook een keer gestolen maar gelukkig goed verzekerd 8)
erg lang bij de politie gezeten om een proces verbaal op te maken,opgestuurd alles netjes in orde.
tot ik een brief terug kreeg, niet gedekt!
de voorwaarden hadden ze er ook bij gedaan.
bleek dus dat zowat niks gedekt was:uit de auto niet ,verlies niet ,diefstal alleen als ie zich in een afgesloten ruimte bevindt met de sleutel weer ergens anders :Z
de boel meteen opgezegt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 23:52:
[...]

erg lang bij de politie gezeten om een proces verbaal op te maken,opgestuurd alles netjes in orde.
bleek dus dat zowat niks gedekt was:uit de auto niet ,verlies niet ,diefstal alleen als ie zich in een afgesloten ruimte bevindt met de sleutel weer ergens anders :Z
de boel meteen opgezegt
Misschien ook wel leuk als je zegt bij welk bedrijf dat is gebeurt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 23:52:
[...]

de boel meteen opgezegt
dat wou ik nou ook net zeggen (niet dat ik het zelf ooit meegemaakt heb hoor).

btw, een van mijn levensmotto's is: verzeker je nooit voor dingen die niet onoverkoombaar zijn als het je gebeurt.

en dan nog ben ik voor vanalles verzekerd: ziektekosten, WA, brand, rechtsbijstand, diefstal hele dure dingen, reisverzekering, en een heleboel dingen die ik vast vergeten ben

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11 07:49
De meeste verzekeringen van telefoons (aangesmeerd door de winkels waar je de GSM aanschaft) zijn echt pure oplichterij.
ALS er wat gebeurd moet je nog maar eens zien of je je geld krijgt. Of ze willen naar je telefoon kijken als je eerst EUR 100,- reparatiekosten betaald.

NOOIT doen.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:02

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb ook zo'n verzekering, dik 5 euro per maand volgens mij.
Heb em nu een jaar lang, en nog nooit gebruik van gemaakt. Ik denk er nu ook over om het op te zeggen (scheelt me toch weer 5 euro :) )

Verwijderd

Ik zou even goed kijken wat er gedekt wordt }) .
Want van mensen om mij heen weet ik dat je iedere maand flink betaald maar dat als er dan wat is je eigenlijk altijd wel weer niet aan een of andere voorwaarde heb voldaan. :X

Ik zou het iig niet doen.

• superpolm
De meeste verzekeren ook niet tegen diefstal.

Ik vroeg me alleen af of je echt een nieuwe tel.
krijgt als ie bv. nat is geworden of schade aan 't
display is. Of dat je alleen de dagwaarde terugkrijgt.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
De meeste verzekeringen die in de winkels erbij verkocht worden zijn prut.
Ze dekken vrijwel niets en keren zowiezo niets uit omdat alles volgens hun regels op 'eigen schuld dikke bult' gegooid kan worden.
Voordat je een verzekering neemt, lees aandachtig de regels door want in veel van die verzekeringen staan altijd weer regels waardoor ze niets uit hoeven te keren.
Vertrouw ook niet op het woord van de verkoper, die zeggen altijd maar wat. Vraag altijd of hij/zij alle toezeggingen op papier kan zetten, maar dat doen ze nooit.

En reken ook altijd uit wat een verzekering je kost en of je met dat bedrag over 2-3 jaar niet een heel mooie nieuwe foon kan kopen.
Als je bijvoorbeeld 10 euro per maand kwijt bent en je zou 3 jaar met je foon doen dan ben je 360 euro kwijt. Als je denkt dat je toch wel gemiddeld 3 jaar met je telefoon doet dan is het mogelijk goedkoper om geen verzekering te nemen.
Ook worden de echte zaken zoals vallen en diefstal toch niet verzekerd.
En verwacht maar zeer zeker een antwoord 'wij hebben geconstateerd dat u uw toestel heeft laten vallen waardoor er onherstelbare schade is ontstaan, derhalve kunt u geen beroep doen op de verzekering'. Zo ging het met een kennis ook (Die wel netjes met z'n spullen om ging.) Maarja, bewijs dat maar eens.

[ Voor 42% gewijzigd door -=bas=- op 14-01-2004 17:43 ]

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

nee heb hem niet via de verzekering laten toe sturen heb mn toestel naar de winkel gebracht en daar moest ik toen 3 weken ( Mn 2 uur oude Nokia3650) inleveren vanwege software update...

het hele verzekering gebeuren moeten ze verbieden het is echt niks...

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

_bas_ schreef op 14 januari 2004 @ 17:39:
De meeste verzekeringen die in de winkels erbij verkocht worden zijn prut.
Ze dekken vrijwel niets en keren zowiezo niets uit omdat alles volgens hun regels op 'eigen schuld dikke bult' gegooid kan worden.
Voordat je een verzekering neemt, lees aandachtig de regels door want in veel van die verzekeringen staan altijd weer regels waardoor ze niets uit hoeven te keren.
Vertrouw ook niet op het woord van de verkoper, die zeggen altijd maar wat. Vraag altijd of hij/zij alle toezeggingen op papier kan zetten, maar dat doen ze nooit.

En reken ook altijd uit wat een verzekering je kost en of je met dat bedrag over 2-3 jaar niet een heel mooie nieuwe foon kan kopen.
Als je bijvoorbeeld 10 euro per maand kwijt bent en je zou 3 jaar met je foon doen dan ben je 360 euro kwijt. Als je denkt dat je toch wel gemiddeld 3 jaar met je telefoon doet dan is het mogelijk goedkoper om geen verzekering te nemen.
Ook worden de echte zaken zoals vallen en diefstal toch niet verzekerd.
En verwacht maar zeer zeker een antwoord 'wij hebben geconstateerd dat u uw toestel heeft laten vallen waardoor er onherstelbare schade is ontstaan, derhalve kunt u geen beroep doen op de verzekering'. Zo ging het met een kennis ook (Die wel netjes met z'n spullen om ging.) Maarja, bewijs dat maar eens.
Ik ga er niet te diep op in.
Maar als jij bij mij in de winkel kom en jij neem bij mij een abo en een mooie telefoon, dan zal ik jou haarfijn uitleggen wat mijn verzekering wel dekt, en wat niet.

Ik ben namelijk persoonlijk een grote voorstander van verzekeringen. Het scheelt je namelijk erg veel sorres als er iets mee gebeurdt is.

Wat mij ook opvalt is, dat heel veel medewerkers van mijn winkelketen ook gewoon een verzekering hebben op hun toestel. En het lijkt mij toch logisch dat als een product niet goed is dat de verkopers zelf nooit zo'n product zullen nemen.
Wij menen dan ook dat een verzekering wel degelijk handig is.

Maar:

Het hangt ook heel erg af van de verzekeringsmaatschapij. Toen ik bij Dixtone (r.i.p) werkte, ben ik na 3 maanden gestopt met het aanbieden van de verzekering (Actua :r). Nu ik al 2,5 jaar werkzaam ben bij TFT bied ik nog steeds dezelfde verzekering aan gewoon omdat het een goede verzekering is.

Ohja, gaarne niet zo generaliseren.
Ik ben ook een verkoper, zoals meerdere hier op het forum. En ik kan van mijzelf zeggen dat ik een goede verkoper ben, die alles duidelijk uitlegt, niet mensen besodemietert en achter mijn producten sta die ik verkoop.

Nu stop ik, want ik kan al redenen hier wel gaan opnoemen, maar dan wordt dit een ellelange post.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Drie keer raden waar ik m'n nieuwe P900 verzekerd heb :p

Verwijderd

Iemand bekend met de verzekering van belcompany zijn ze wel gedekt tegen beroving bijvoorbeeld op straat terwijl je aan het bellen bent

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ginz schreef op 14 januari 2004 @ 23:21:
Ohja, gaarne niet zo generaliseren.
Ik ben ook een verkoper, zoals meerdere hier op het forum. En ik kan van mijzelf zeggen dat ik een goede verkoper ben, die alles duidelijk uitlegt, niet mensen besodemietert en achter mijn producten sta die ik verkoop.
Zo eens!
Ik heb zelf ook een verzekering en heb er zeer goede ervaringen mee. Toen mijn toestel kapot was gegaan door een lekkende balpen heb ik gebeld en dezelfde dag nog stond de koerier met een nieuw toestel voor de deur.
Wat ik merk is dat klanten heel erg wantrouwend zijn voor verzekeringen, en mijn verhaal niet geloven. Ze denken echt dat de verzekering nooit uitkeert, want ze hebben natuurlijk allemaal verhalen gehoord van iemand die dat had meegemaakt. Geloof me, de meeste claims worden gewoon uitgekeerd. Bij beschadiging in ieder geval altijd, als het op de polis staat.

Ik heb altijd al verzekeringen voor mijn toestellen gehad en zal dat blijven doen. De kosten haal ik er misschien niet uit, maar het geeft wel een behoorlijk gevoel van zekerheid. Als mijn telefoon kapot valt of uit mijn handen wordt gerukt, heb ik dezelfde dag nog een nieuwe telefoon. Het enige waar ik nog bang voor hoef te zijn is dat ik mijn telefoon verlies. Maar ik ga er wel zo zuinig mee om alsof ik de losse toestelprijs ervoor heb betaald, en niet zoals veel mensen alsof het toch maar een gratis dingetje was.

Mensen beseffen vaak ook niet dat de gevolgschade van een gestolen telefoon ook snel tot grote hoogte kan oplopen, vooral op vakantie. En dat een reisverzekering vaak slechts de dagwaarde uitkeert, maar niet de honderden euro's hoge telefoonrekening.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:20
Ginz schreef op 14 januari 2004 @ 23:21:
[...]

Nu ik al 2,5 jaar werkzaam ben bij TFT bied ik nog steeds dezelfde verzekering aan gewoon omdat het een goede verzekering is.
Ik heb bij T For Telecom telefoon gehaald je krijgt dan verzekering van Harmony Services (voor zover ik weet geen site)

Heb al een paar keer waterschade gehad. Werd of gerepareerd of als het nie kon krijg je een brief terug dat je een nieuw toestel mag halen.
Is niet altijd hetzelfde toestel maar wel een gelijkwaardige.
Je kan dan evt bijbetalen als je wilt en een ander model nemen.
Er staat op t contract eigen risico van 25 € maar ik weet niet of dat ook betaalt is want het gaat bij mijn pa van z'n rekening af. Maarja ookal gaat het eraf dan heb je nog een nieuw toestel voor 30 euro (verzekering is ongeveer 5 euro per maand)

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

_bas_ schreef op 14 januari 2004 @ 17:39:
Klopt, maar daarvoor neem je natuurlijk ook niet de verzekering (om over drie jaar een nieuwe telefoon te kunnen krijgen/kopen). Want je eerste aanname "je zou 3 jaar met je foon doen" is veel te gemakkelijk. Het kan gebeuren dat je de dag na aankoop je telefoon op de grond laat vallen, of dat de hond hem doormidden bijt.
Onder de aanname die je doet kun je elke verzekering wel afschuiven met :"Dat gebeurt toch niet!", een annuleringsverzekering voor je vakantie, een inboedelverzekering, om maar wat voorbeelden te noemen. De vervangingswaarde van een mobiele telefoon is misschien nog op te brengen, maar dat is de maandelijkse premie voor een telefoonverzekering in dat geval ook.

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Ik vind de kosten van een verzekering te hoog voor de mogelijke problemen die hij dekt. Ik heb nu zo´n 4 jaar een mobiel (niet dezelfde) en heb geen problemen gehad die een verzekering wel zou kunnen oplossen.

Als je gewoon normaal met zo´n ding omgaat zullen er niet snel problemen voordoen. Daarnaast krijg je vaak bij contractverlengingen een nieuwe phone dus langer dan de fabrieksgarantie doe er dan toch niet mee.

Ik ben vrij voorzichtig met het beestje ;) en heb dus zo´n verzekering niet nodig, maar als jij van jezelf weet dat er bij jou vast wel weer iets mis zal gaan, dan DOEN! (slaap je een stuk lekkerder)

Succes is een keuze

Verwijderd

als een telefoon uit je hannd wordt gerukt dekt de verzekering toch wel bijv die van belcompany???????

• greenlizzard
  • Laatst online: 14:58
Ik ga een Sony ericsson P900 aanschaffen, dan is het volgens mij wel meer dan verstandig om een verzekering af te sluiten of niet?

• superpolm
Canaria schreef op 15 januari 2004 @ 20:51:
[...]

Zo eens!
Ik heb zelf ook een verzekering en heb er zeer goede ervaringen mee. Toen mijn toestel kapot was gegaan door een lekkende balpen heb ik gebeld en dezelfde dag nog stond de koerier met een nieuw toestel voor de deur.
Wat ik merk is dat klanten heel erg wantrouwend zijn voor verzekeringen, en mijn verhaal niet geloven. Ze denken echt dat de verzekering nooit uitkeert, want ze hebben natuurlijk allemaal verhalen gehoord van iemand die dat had meegemaakt. Geloof me, de meeste claims worden gewoon uitgekeerd. Bij beschadiging in ieder geval altijd, als het op de polis staat.

Ik heb altijd al verzekeringen voor mijn toestellen gehad en zal dat blijven doen. De kosten haal ik er misschien niet uit, maar het geeft wel een behoorlijk gevoel van zekerheid. Als mijn telefoon kapot valt of uit mijn handen wordt gerukt, heb ik dezelfde dag nog een nieuwe telefoon. Het enige waar ik nog bang voor hoef te zijn is dat ik mijn telefoon verlies. Maar ik ga er wel zo zuinig mee om alsof ik de losse toestelprijs ervoor heb betaald, en niet zoals veel mensen alsof het toch maar een gratis dingetje was.

Mensen beseffen vaak ook niet dat de gevolgschade van een gestolen telefoon ook snel tot grote hoogte kan oplopen, vooral op vakantie. En dat een reisverzekering vaak slechts de dagwaarde uitkeert, maar niet de honderden euro's hoge telefoonrekening.
Mag ik vragen wat de naam was van die verzek.maatschap?
Heb je dat zelf uitgekozen of is dat door de winkel gedaan
waar je je telefoon hebt gekocht?

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

superpolm schreef op 15 januari 2004 @ 21:58:
[...]

Mag ik vragen wat de naam was van die verzek.maatschap?
Heb je dat zelf uitgekozen of is dat door de winkel gedaan
waar je je telefoon hebt gekocht?
ProAssist
Die heb ik niet zelf gekozen, dat is door het hoofdkantoor van de winkelketen waar ik mijn telefoon heb gekocht gedaan.

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:17

Hero

Duck power!

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de Lifeline verzekering van The Phone House? De betreffende verzekeringsmaatschappij heet NTI (New Technology Insurance). Dat is de eigen verz.mij van The Phone House en CarPhoneWarehouse. Het kost € 24,49 per kwartaal.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Canaria schreef op 15 januari 2004 @ 21:59:
[...]

ProAssist
Die heb ik niet zelf gekozen, dat is door het hoofdkantoor van de winkelketen waar ik mijn telefoon heb gekocht gedaan.
Belcompany?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:17

Hero

Duck power!

Freshbie schreef op 20 januari 2004 @ 00:07:
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de Lifeline verzekering van The Phone House? De betreffende verzekeringsmaatschappij heet NTI (New Technology Insurance). Dat is de eigen verz.mij van The Phone House en CarPhoneWarehouse. Het kost € 24,49 per kwartaal.
Niemand? :?

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-11 20:49
ff mijn ervaring over actua.

1 jaar geleden mijn Nokia 7250 verzekerd voor de zekerheid dat ie niet kapot gaat want dat ding koste mij toen 550 euro. Bijna een jaar lang niets aan de hand. Tot op een regenachtige dag ik dat ding uit mijn jaszak laat vallen tijdens het fietsen.

Volgende dag Actua opgebeld en gevraagd wat ik moest doen. Op de website stond dat je met een gold verzekering niks hoeft op te sturen want er kwam iemand langs om het op te halen. Niet dus ! moest het zelf opsturen en voor de zekerheid toch maar aangetekend gedaan. Koste me weer 5 euro extra.
Wat wel heel netjes was, is dat ik 2 dagen na het opsturen al een brief had gekregen dat ik een nieuwe zou krijgen nadat ik de bijgeleverde acceptgiro voor eigen risico ( a 25 euro ) en afschrijving ( a 60 euro ) had betaald. Maar omdat ik besloot voor een Nokia 6230 te gaan had ik ze gebeld om te vragen of dat mogelijk was.

De medewerker aan de telefoon zei dat het niet mogelijk was om zo lang te wachten ( 6230 was toen rond half maart dus nog niet uit ). Dus ik zei dat ik later wel zou terugbellen om een ander te kiezen. Niet dat ik dat echt van plan was want ik wilde helemala geen nieuwe 7250 en andere toestellen waren niet interessant voor mij. Ik heb toen 2 weken gewacht omdat ze toch geen nieuwe zouden opsturen omdat ik de betaling nog niet voldaan had en ze lieten zoals ik verwachtte niks van zich horen. Daarna na 2 weken gebeld of het mogelijk was om een 6230 te kiezen ( begin april ) en dat was mogelijk ~! Raar dus want het zou niet mogelijk zijn en opeens wel. Toestel was nog niet uit volgens de medewerker ( wat klopt ) die nog contact had opgenomen met hun leverancier voor mij en het zou week 17 worden volgens de verwachting.

Ik zou een nieuwe brief met acceptgiro krijgen en die kreeg ik na 3 dagen niet. Dus weer gebeld en brief was dus nooit aangemaakt, laat staan verstuurd. Uiteindelijk kreeg ik de dag daarop wel een brief. Netjes die dag nog de acceptgiro bij de bank afgeleverd ( dat was 12 dagen geleden dus 8 werkdagen geleden ). Volgens mijn rabo internetbankieren geval is de betaling voldaan maar toen ik afgelopen vrijdag belde hadden ze nog geen geld binnen ( terwijl een accepgiro-overschrijving ongeveer 2 a 3 dagen duurt ). De betalingsbevestiging zou nog bij hun boekhouder kunnen liggen aldus de medewerker maar ze hebben in ieder geval nog niks van mij verwerkt :( ( bijna 2 werkweken ! )

Omdat ik momenteel met een geleend toestel loop van een vriend wil ik zo snel mogelijk mijn telefoon. Dus de komende week is al week 17 en ik zou in principe deze week mijn telefoon kunnen krijgen maar de betaling is dus nog niet voldaan volgens hun en dan bestellen ze het niet voor mij. Moet ik dus lekker wachten ! Morgen ga ik ff bellen om te kijken hoe de status van de betaling is.

Mijn mening hierover is dus dat je misschien wel verzekerd bent tegen schade enz. maar dat de afhandeling zo lang duurt dat het volgens mij niet waard is ( vooral door de eigen risico en afschrijving en niet te vergeten de verzekeringskosten die je ook nog moet betalen ).

je kan beter elke maand wat geld opzij leggen mocht er iets gebeuren met je huidige toestel.

[ Voor 20% gewijzigd door dcell op 18-04-2004 16:21 . Reden: incompleet verhaal ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 21:45:
als een telefoon uit je hannd wordt gerukt dekt de verzekering toch wel bijv die van belcompany???????
nee, beroving en verlies worden nooit gedekt door belgarant. diefstal is alleen gedekt "uit een afgesloten ruimte met sporen van braak uit het zicht".

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:32
Ik wil even melden dat de KPN telecom verzekeringen ook erg goed zijn, heb nu al zo'n 3 jaar zo'n verzekering en ze doen nooit moeilijk. bij KPN staat in de voorwaarden dat je binnen 30 minuten na binnenkomst van een primafoon of business centre weer bellend de winkel uit moet gaan, en als je het duurste pakket neemt komen ze zelfs bij je thuis. :9

Link:
http://www.kpn.com/br2/ng...D=-21217&site=0&channel=0

EDIT: wel is vereist dat je je toestel bij KPN hebt gekocht!

[ Voor 10% gewijzigd door XtremeDesign op 18-04-2004 16:40 ]

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-10 13:51
Winkelketen: Belcompany
Verzekeraar: ProAssist
Telefoon: T68i (>1 jaar oud)
Probleem: waterschade

Telefoon ingeleverd bij de winkel na 3 weken telefoontje dat hij
trug was met waterschade en dat ik voor 200 euro een nieuwe uit mocht
zoeken.. Heb ik gelijk maar in combo gedaan met abonnement verlenging.
Kortom zonder die verzekering had ik nu een kopotte telefoon gehad en nu
heb ik een nieuwe t610 :)

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
Zijn er ondertussen meer ervaringen met Actua? Ik ga een Qtek 9090 a 760 euro kopen bij een winkel, en daar willen ze me een Actua verzekering bij slijten.

Ik weet de prijzen nog niet eens, maar ik zie wel dat ze een hele slechte site hebben. Ze zeggen oa dat ze 2 varianten hebben en leggen daarna doodleuk 3 varianten uit. zilver, goud en platinum. Ik wil wellicht voor platinum gaan zodat ik overal voor verzekerd ben. Maar dan moet ik zeg maar zelfs verzekerd zijn als ie waterschade heeft, in mn auto zat en gejat werd of als ie van een bureautafel wordt gejat.

Wie heeft ervaring met dat ze niet thuis geven?

Wie heeft er andere ervaringen met Actua?

Wie weet wat het kost?

• tjerk_de_boer
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Het bedrijf waar ik werk bied verzekeringen aan via actua. Ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad met actua. De site ziet er inderdaad niet mooi uit maar is zeker te overzien.

De prijs valt ook wel mee voor een paar euro de maand ben je klaar. Ik zal maandag eens kijken wat het precies kost.

Verwijderd

Kunt ook een verzekering afsluiten op :

spam

[ Voor 25% gewijzigd door Canaria op 22-03-2006 21:33 ]

• SupaSoniK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-11 19:17
ik heb nu 4,5 jaar verzekering op 1 telefoon, 1 nummer, 1 rekeningnummer en heb zoals de voorwaarden +_ 12 euro per 3 maanden betaald tot nu toe/

Ze gaan morgen een monteur sturen om het toestel op te halen

ik vraag me af of ze er uberhaupt onderdelen voor hebben.

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 17:57
Heeft iemand ervaring met de Mobile4Sure verzekering die GSMWeb aanbiedt?

http://www.gsmweb.nl/verzekering_popup.htm

Ik heb mijn iPhone daar verzekerd, omdat het een duur ding is. Wel denk ik het na een jaar op te zeggen (hoewel je dan niet het voordeel van de verlenging van de garantie naar 3 jaar hebt).

Ik heb er ook nog eens een rubberen hoesje omheen, maar je ziet zo nu en dan wel van die dingen... Laatst nog iemand, iPhone laten vallen, glas versplinterd. Op zo'n moment zou je willen dat je verzekerd was...

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:20
Lifeline maakt het mogelijk om direct weer verder te kunnen bellen:
•Ruim 10 jaar ervaring in verzekeringen
•75% van alle claims wordt direct in de winkel afgehandeld
•Elke winkel van The Phone House kan je direct met je claim helpen
•Geen jaarcontracten
•Dekking voor reële risico’s (ook diefstal zonder letsel is verzekerd)
•Lifeline is beschikbaar voor iedereen vanaf 16 jaar
•Elke winkel van The Phone House kan je direct met je claim helpen

Afbeeldingslocatie: http://www.phonehouse.nl/media/interface/tabel_lifeline2.gif

Maar dat had je zelf natuurlijk ook even kunnen zoeken op www.phonehouse.nl
Pagina: 1