Ik heb een vraagje, ik ben een link activatie systeem aan het maken. En heb al wat dingetjes uitgewerkt. Maar ik loop elke keer op hetzelfde punt vast. Het defineren van de path.
Ik wil de link ontleden omdat, ik een soort van categorie index wil opstellen in de database. En voor betere en snellere zoekresultaten.
het probleem is, dat de parserhele gekke waardes terug geeft.
hij geeft de waardes:
,array,php
Ik heb een aparte link gemaakt naar dit bestand, om te zorgen dat hij ook een referer heeft.
hier mijn nieuwe code:
Weet iemand hoe het komt dat de parser deze waardes terug geeft?
Ik wil de link ontleden omdat, ik een soort van categorie index wil opstellen in de database. En voor betere en snellere zoekresultaten.
het probleem is, dat de parserhele gekke waardes terug geeft.
hij geeft de waardes:
,array,php
Ik heb een aparte link gemaakt naar dit bestand, om te zorgen dat hij ook een referer heeft.
hier mijn nieuwe code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <?php //REFERER SPLITTEN BEGIN: $referer = $_SERVER['HTTP_REFERER']; $referer = str_replace("http://", "", $referer); $referer = explode(".", $referer); $domein = $referer[1].$referer[2].$referer[3]; $land = $referer[3]; $land = explode("/", $land); $path = count($land); for($i=1; <$path; $i++) { $path = $path[$i]; } $path = $land[1] $land = $land[0]; echo "$domein , $land , $path"; ?> |
Weet iemand hoe het komt dat de parser deze waardes terug geeft?