PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
splitten is volgens mij geen optie...
misschien dat er coax -> optisch coverters zijn ofzow.
ps: hoe bevalt die 1804?
misschien dat er coax -> optisch coverters zijn ofzow.
ps: hoe bevalt die 1804?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja dat gaat dus niet. Kheb al heel wat van die versterkers aangesloten en mee gewerkt dus. Maar je kunt niet coax omzetten naar optisch. (tenminste niet naar mijn weten; zou ook wel lastig zijn lijkt me)
Je zou er zo'n tulp-splitter tussen kunnen zetten. Maar ik heb geen idee of dat werkt. Iig niet allebei tegelijk. Je kunt het eens proberen.
En anders gewoon analoog aansluiten. Of steeds stekkertjes wisselen.
Of een andere geluidskaart of andere dvd-speler.
Dat is natuurlijk ook maar bla, bla.
Je zou er zo'n tulp-splitter tussen kunnen zetten. Maar ik heb geen idee of dat werkt. Iig niet allebei tegelijk. Je kunt het eens proberen.
En anders gewoon analoog aansluiten. Of steeds stekkertjes wisselen.
Of een andere geluidskaart of andere dvd-speler.
Dat is natuurlijk ook maar bla, bla.
Je kunt een coax signaal wel omzetten naar een optisch signaal. Hiervoor moet je echter wel een converter hebben. Ze hebben ze bij www.electronica-online.nl. Klik eerst op Audio en Video, vervolgens op A&V accessoires en daarna op
Diverse A&V accessoires. Dan zie je ze rechts staan.
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Bigg Will thanks voor de link!
Prijs valt me nog enigszins mee
En de Denon AVR1804 is niet van mijzelf, maar van mijn ouders
Ikzelf moet het doen met een Marantz SR4300
Maar ze zijn er erg enthousiast over (vooral over het grote aantal coaxiale ingangen
)
Hun vorige versterker was een Kenwood van 10jaar oud en het geluidskwaliteits verschil was echt shocking
Prijs valt me nog enigszins mee
En de Denon AVR1804 is niet van mijzelf, maar van mijn ouders
Ikzelf moet het doen met een Marantz SR4300
Maar ze zijn er erg enthousiast over (vooral over het grote aantal coaxiale ingangen
Hun vorige versterker was een Kenwood van 10jaar oud en het geluidskwaliteits verschil was echt shocking
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Hey verrek! Das handig.Big Will schreef op 14 januari 2004 @ 01:48:
Je kunt een coax signaal wel omzetten naar een optisch signaal. Hiervoor moet je echter wel een converter hebben. Ze hebben ze bij www.electronica-online.nl. Klik eerst op Audio en Video, vervolgens op A&V accessoires en daarna op
Kwist heel niet dat dat bestond. Thnx mate.
[ Voor 6% gewijzigd door megaleo op 14-01-2004 09:55 ]
Pagina: 1