OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.
ontopic: html, php, en bijv mysql
Multimonitor is relax :P
Ten eerste heb je een database-server nodig, bijv. MySQL. Die kun je downloaden. Ten tweede heb je een serverside-script-mogelijkheid hebben, bijv. PHP, wat je ook kunt downloaden. Ten derde heb je de know-how nodig. En die moet je opbouwen
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Verwijderd
php/mysql
open source
makkelijk te installeren
(en een beetje zoeken kan idd ook geen kwaad)
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 20:24 ]
Verwijderd
Mocht u intresse hebben, ik heb zelf een gehele webwinkel gebouwt in php, ik kan u zeker verder helpen.Able schreef op 13 januari 2004 @ 20:20:
Beste tweakers,
Ik kreeg de vraag om aan een website van een modelbouw winkel een beperkte
webshop te plakken, daaraan zal ook een database moeten hangen dacht ik zo.
Zijn er tweakers die mij kunnen vertellen wat er allemaal voor nodig is?
(Is naar mijn mening geen HTML.)
Graag reactie's, bij voorbaat dank.
remcoultee@zeelandnet.nl
Zie daarvoor eerst de FAQs van W&G (dit forum) en de buren van P&W.
De keywoorden waar je op kan zoeken php, asp, cgi/perl voor de scripting en mysql, postgresql etc voor de database.
Probeer zelf eerst wat uit, kijk naar andere projecten, en als je er dan niet uitkomt mag je het gerust vragen.
Overigens is het niet de bedoeling om personeel / website bouwers te recruiten via GoT.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
![]()