Toon posts:

[Battlefield1942] Kan niet online *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Peepz
Battlefield 1942 aangeschafd...geinstaleerd zonder patch of wat dan ook .. Single player bijna uitgespeeld en nu wil ik eens online :)
Gamespy geinstaleerd .. maar hij zegt tot nu toe bij iedere server die ik geprobeerd ( een stuk of 20 ) heb Failled to connect server :'(
Ik heb gewoon Kabel internet .. nooit problemen ofzo
HELP!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:15
Battlefield 1942 aangeschafd...geinstaleerd zonder patch of wat dan ook
Zou je dat dan niet eens doen? ;)
Battlefield is al aanbelandt bij patch 1.5 en 1.6 zit er al aan te komen. Die dingen worden niet voor niks gemaakt, dus het zal wel noodzakelijk zijn dat je ze installeerd.

The devil is in the details.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Neem ook eens De Battlefield 1942 FAQ door, daar wordt failed to connect ook behandeld, zou oa kunnen komen door je firewall ;)

het stukje dat ik bedoel:
Failed to Connect - Ik krijg regelmatig de message failed to connect server waaraan ligt dat?
Dat kan aan verschillende oorzaken liggen.

1. Je hebt een illegale versie: bespaar je veel moeite en koop een legale versie of zoek het zelf verder uit als je immers de warez zelf kunt vinden moet je ook wel de rest kunnen uitvinden, de warez scene is niet een free online shop die jouw problemen ook nog eens oplossen.

2. Het kan zijn dat je firewall het één en ander blokkeert, gebruik de volgende instellingen volgens EA tech support:

Allow UDP Port 14567
Allow UDP Port 14690
Allow UDP 22000 (This is only for LAN games, and used by computers on the same network)
Allow UDP range 23000-23009
# GameSpy Master Server UDP Heartbeat:
Allow UDP Port 27900
# GameSpy Master Server List Request:
Allow TCP Port 28900

3. Het kan zijn dat je een gecrackte server probeert te joinen, met een legale versie werkt dit dus niet.

4. Het kan ook zijn dat jij of de server niet de juiste patch heeft.

5. Tot slot kan het nog zijn dat de server vol zit maar dan hoor je eigenlijk de juiste message te krijgen dat de server vol zit.
Succes :)

[ Voor 75% gewijzigd door Remy op 13-01-2004 20:23 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
December schreef op 13 januari 2004 @ 20:20:
[...]
Zou je dat dan niet eens doen? ;)
Battlefield is al aanbelandt bij patch 1.5 en 1.6 zit er al aan te komen. Die dingen worden niet voor niks gemaakt, dus het zal wel noodzakelijk zijn dat je ze installeerd.
Ik heb een Legale versie .. laat dat even duidelijk zijn :D
Het gekke is , als ik V1.5 heb geinstaleerd doet mijn hele battlefield het niet meer :?
Heb hem trouwens niet van de officiele site maar van een of andere info site.
Ik zal Reinstall eens proberen en dan weer V1.5 proberen
Tks

Verwijderd

Zou je wat meer informatie kunnen geven over je systeem en wat je zelf al geprobeerd hebt? Zie Lees dit voor je een topic opent/een reply post! voor meer informatie.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik kan momenteel ook niet online spelen. Volgens mij is gamespyarcade down, want hun website is niet te bereiken en de counter op battlefield1942.com geeft aan dat er " " mensen online zijn. Beetje vreemd dus.

/edit
probleem is inmiddels verholpen en de counter op battlefield1942.com laat 11102 zien :)

[ Voor 22% gewijzigd door silentsnow op 18-01-2004 04:26 ]

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Pagina: 1