Toon posts:

ADSL vs CABLE who's gonna win

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Okay, het is duidelijk dat ADSL op max-speed niet sneller is dan Cable. Cable is nu zwaar afgeknepen, en ADSL zit net onder de max. Ik heb het vermoeden dat mocht ADSL popu worden de cable-providers de begrenzingen opheffen.

Ik heb dit na gevraafd bij een aantal, maar ze ontkennen allemaal...

Wat denken jullie?

Gaat de begrenzer weg of gaat ie blijven?

Verwijderd

begrenzing kun je niet opheffen, dan wordt het een teringzooi. Ik denk dat geen van beide een lange toekomst heeft overigens ;)

Verwijderd

En dan? als ze allebij geen toekomst hebben?!
zitten we straks weer met pen en papier?!

Wat mij verbaasd is dat KPN nog geen Flat Rate heeft ingevoerd!
Immers, je kan voor 150 gulden wel een snelle verbinding met ASDL krijgen via je gewone telefoon lijn of ISDN lijn maar Always Onn via ISDN is opeens helemaal niet mogelijk!?
Dan heb je pas snel een groot gedeelte van de markt te pakken, met relatief lage snelheid dus die download limieten zijn dan ook onzin!
En als er ASDL is dan kunnen mensen daar op overstappen.

Verwijderd

Ik verwacht dat we in de toekomst straks allemaal een antennetje op de pc hebben en dat internet gewoon via de lucht gaat.

En dat de KPN geen plattekont invoerd is op zich logisch.. De tel tikken van internetters zijn een grote bron van inkomsten voor de groene uitzuigers :(

Verwijderd

KPN kan helemaal niet zomaar Flat Rate invoeren. Niet alleen omdat ze nu inderdaad schandalig veel knaken vangen met de internet-tikken maar ook vanwege het feit dat als daar te massaal gebruik van gemaakt zou worden de buurt-centrales gewoon plat gaan. Het hele fair-use gezijk mbt internet bestaat voor je gewone telefoon nl ook.:'(