Toon posts:

[XP] installatie downloads constant corrupt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week heb ik mijn PC geformatteerd omdat dat ding een beetje gek begon te doen (zeer traag)...

En dat was dus niet al te slim...

Ik heb Windows XP Pro geïnstalleerd en wilde alles een beetje updaten (antivirus, windows update etc.) maar ik kreeg (krijg) het maar niet voor elkaar.

Ik downloadde de n-force drivers van NVidia, maar ik kon deze niet installeren. Elke keer krijg ik de foutmelding dat het bestand waarschijnlijk beschadigd is en niet uitgepakt kan worden ("contents of this file cannot be unpacked").

Ik dacht misschien een virus oid, dus ik wil McAfee virusscan downloaden via de website van mijn school, maar die kon ik dus ook niet uitpakken.

Ik dacht dat het misschien aan Norton Systemworks lag, maar nu ik 2004 heb geïnstalleerd heb ik nog steeds het zelfde probleem. Ik kan bestanden downloaden (Windows Upd, Norton Upd, NForce etc), maar installeren wil maar niet lukken.

Ik heb m'n schijf een paar keer geformatteerd, maar het helpt allemaal geen neuk. Ik vind het ook maar vreemd want ik kan wel programma's installeren vanaf CD, maar het zijn dus die dingen die ik download die niet geïnstalleerd kunnen worden.

Wie het weet mag het zeggen...

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

;(

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heb je mischien een SATA schijf en een ABIT nf7-s ?
Want het kan zijn dat je last hebt van de SATA DATA CORUPTIE bug.
Oplossing hiervoor is bios up-date en laaste drivers van nvidia.

P.S Het is niet gewenst te kicken binnen 24 uur zie FAQ.

[ Voor 14% gewijzigd door geforce5_guy op 13-01-2004 20:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
nope, ik heb geen SATA...

en een Asus A7N8X...

Maar het is niet alleen met die NForce-drivers, maar ook dus met windows update en Norton update, dus het lijk me niet logisch dat dat iets met m'n mobo te maken heeft...

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 20:36 ]

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heb je de partities als FAT32 geformateerd? en zijn ze groter dan 40gb ?

En het zou ook handig zijn als je toch wat specs van je pc post.

Verwijderd

Wel vreemd dat je na een format op een vers systeem elke download corrupt hebt. Gebruik je een download accelarator? Scan je pc eens on-line op een virus via http://housecall.antivirus.com

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Gooi Systemworks er eens helemaal af.

Hier stond een dode link.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 20:45:
Wel vreemd dat je na een format op een vers systeem elke download corrupt hebt. Gebruik je een download accelarator? Scan je pc eens on-line op een virus via http://housecall.antivirus.com
Ik ben net gefeliciteerd omdat ik geen virus heb...

Verwijderd

Topicstarter
strandbal schreef op 13 januari 2004 @ 21:05:
Gooi Systemworks er eens helemaal af.
Helpt ook niet....

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Misschien heb je iets aan dit topic: Downloads corrupt

Daar speelt hetzelfde probleem parten. Hou het in de gaten zou ik zeggen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door max op 13-01-2004 21:38 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hoi, ik heb de titel maar even aangepast naar iets wat wat duidelijker is dan 'Windows problemen(installatie drivers etc). De reden daarvoor is in de Windows Operated Systems - Policy te vinden ;)

Verder zou ik je willen verzoeken niet elke keer een nieuwe posting te maken, maar gebruik te maken van het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knopje, dat kick je niet elke keer je topic omhoog, en dan zijn de vaste gebruikers hier ook wat blijer ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1