| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Verwijderd
Tiscali laat idd er niks van weten.
Bij de vorige verhogingen lieten ze ook niks weten.
Toch doen ze me
KPN bepaald de snelheden.
Toch doen ze me
Hmmmm...Volgens mij is Tiscali niet afhankelijk van KPN wat dat betreft. Is toch zo'n provider die in telefooncentrales ruimte huurt van KPN, en daar vervolgens zijn eigen apparatuur neerzet ?
Ze hebben tenslotte ook een 3 Mbit abonnement bijvoorbeeld, en dat is ook niet standaard bij KPN ?
Ze hebben tenslotte ook een 3 Mbit abonnement bijvoorbeeld, en dat is ook niet standaard bij KPN ?
Whatever
Nee dat klopt, dat abonnement heeft KPN niet, daar gebruiken ze het netwerk van babyXL voor (tiscali netwerk)sjis schreef op 13 januari 2004 @ 20:17:
Hmmmm...Volgens mij is Tiscali niet afhankelijk van KPN wat dat betreft. Is toch zo'n provider die in telefooncentrales ruimte huurt van KPN, en daar vervolgens zijn eigen apparatuur neerzet ?
Verwijderd
Mijn Tiscali-KPN ADSL Basis (dus Tiscali via het netwerk van KPN) is zie ik zojuist ge-upragadet naar 2048 kbps downstream.
I see, Tiscali vreet van twee walletjes.... Weer wat geleerd
Whatever
heb je een screenshotje?Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 20:37:
Mijn Tiscali-KPN ADSL Basis (dus Tiscali via het netwerk van KPN) is zie ik zojuist ge-upragadet naar 2048 kbps downstream.![]()
Kpn kan wel de snelheden bepalen, maar Tiscali moet ze doorgeven.Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 20:10:
Tiscali laat idd er niks van weten.
Toch doen ze me![]()
Ik ben trouwens gisterochtend (11:00) geupgraded naar 1 Mbit (Tiscali Light via KPN)
Speciaal voor GeBas een screenshot (clickable):
[ Voor 14% gewijzigd door _Rayman_ op 13-01-2004 20:57 ]
Zie ook de sluitmessage van het andere upgrade-topic:
Niet echt nodig dat iedereen hier z'n upgradestats gaat posten, dus dit topic gaat ook dicht.intoxicated schreef op 13 januari 2004 @ 14:06:
intoxicated in "KPN ADSL Uploadsnelheidsverhoging"
Die site is er nu al, en toch wordt een topic als dit nog steeds vern**kt door mensen die zonodig hun statusjes willen posten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()