Echt vet vreemd. Gister werkte alles nog, nu start ik mijn pc op. Ik ga downen, zegt FlashFXP dat die de folder lokaal niet kan maken. Ik ga naar win verkenner, vraagtie of de schijf geformateerd moet worden omdat die dat nog niet zou zijn ? En SMART in Speedfan zegt dat het een schijf is van 134gb ipv ongeveer 200....
Tis een WD200gb 7200rpm. Ik heb al Online Data LifeGuard gedaan. Bij het booten zien de lettertjes er echt vet vreemd uit met het detecteren van schijven. Dit kreeg ik terug van de Online Data LifeGuard:
Manufacturer: D
Serial Number: D-WAH2005282
Model Number: D2000B-00EA0
Firmware Rev: 15.05R15
TEST PASSED!
Congratulations! The Data Lifeguard Diagnositc utility has determined that your hard drive is functioning properly. If you still encounter problems on your hard drive that you feel were not identified in the Data Lifeguard utility, please contact us for technical support.
Is mijn schijf nu gewoon kaduuk of zou er nog wat van te redden vallen ? En dan doel ik op bestanden. Ik heb de FAQ gelezen, maar ik weet niet of de methodes daar er ook voor kunnen zorgen dat alles definitief weg is, en ik doe liever eerst methodes die geen kwaad kunnen.
Tis een WD200gb 7200rpm. Ik heb al Online Data LifeGuard gedaan. Bij het booten zien de lettertjes er echt vet vreemd uit met het detecteren van schijven. Dit kreeg ik terug van de Online Data LifeGuard:
Manufacturer: D
Serial Number: D-WAH2005282
Model Number: D2000B-00EA0
Firmware Rev: 15.05R15
TEST PASSED!
Congratulations! The Data Lifeguard Diagnositc utility has determined that your hard drive is functioning properly. If you still encounter problems on your hard drive that you feel were not identified in the Data Lifeguard utility, please contact us for technical support.
Is mijn schijf nu gewoon kaduuk of zou er nog wat van te redden vallen ? En dan doel ik op bestanden. Ik heb de FAQ gelezen, maar ik weet niet of de methodes daar er ook voor kunnen zorgen dat alles definitief weg is, en ik doe liever eerst methodes die geen kwaad kunnen.
[ Voor 14% gewijzigd door JT op 13-01-2004 20:20 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel