Toon posts:

[XP]Login naam weg.

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Afbeeldingslocatie: http://ikwordgek.homestead.com/files/DSC04320.JPG

De loginnamen bij het loginscherm van xp is weg. Er stonden normaal 2 usernames maar die zijn beide weg. Ik kan het systeem dus niet in. Bij safe mode (command promt en networking) vga modus enz krijg ik hetzelfde scherm te zien. Me muis kan ik nog wel bewegen maar ik kan met bijv ctrl-alt-del gebeurt er niets.

Ik had hiervoor een blue screen die een foutmelding gaf over acpi die niet aanstond in mijn bios. Na een reboot werkte alles gewoon weer goed. Toch wilde ik ff kijken wat er precies aan de hand was. Ik heb dus voor een Selective startup gekozen en en de optie 'load startup items' uitgevinkt. Daarna kreeg ik dit dus.

Ik heb natuurlijk ff gezocht en ik zag vergelijkebare problemen dat veroorzaakt werd door styleXp die ik ook heb geinstalleerd. Maar met de antwoorden kon ik helaas niks.

plz help.

Nog een vraagje: Als ik boot vanaf me xp cdtje en de repair optie kies. Worden dan de bestanden in de 'my documents' verwijderd?

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Heb je al geprobeerd om 2x op ctrl+alt+del te drukken en dan zelf de gebruikersnaam met bijbehorend wachtwoord in te vullen?

Als dat ook niet werkt denk ik toch echt dat je moet formateren.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

SaiBork schreef op 13 januari 2004 @ 19:54:
Heb je al geprobeerd om 2x op ctrl+alt+del te drukken en dan zelf de gebruikersnaam met bijbehorend wachtwoord in te vullen?

Als dat ook niet werkt denk ik toch echt dat je moet formateren.
Mee eens, maar misschien is een repair van Windows XP cd af ook al genoeg.

Je my documents map wordt bij een repair niets mee gedaan, dus dat behoud je allemaal gewoon.

[ Voor 19% gewijzigd door Godjira op 13-01-2004 19:56 ]

Profile

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:49
Godjira schreef op 13 januari 2004 @ 19:55:
[...]

Bij safe mode (command promt en networking) vga modus enz krijg ik hetzelfde scherm te zien.
edit: hehehe en dan snel editten he :>

[ Voor 7% gewijzigd door danslo op 13-01-2004 19:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Godjira schreef op 13 januari 2004 @ 19:55:
[...]

Je my documents map wordt bij een repair niets mee gedaan, dus dat behoud je allemaal gewoon.
Van alle accounts die aanwezig zijn op het systeem of alleen die van de Administrator?

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

cls schreef op 13 januari 2004 @ 19:56:
[...]

[...]

edit: hehehe en dan snel editten he :>
Goed he? ;) Las het nog even terug en zag het staan.

Profile

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 19:58:
[...]

Van alle accounts die aanwezig zijn op het systeem of alleen die van de Administrator?
Als alles goed is worden de mappen hernoemd naar gebruikersnaam.windows000. Dus ja, je behoud ze gewoon.

Profile

Verwijderd

en what about je geinstalleerde programma's? zijn deze wel weg?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit topic is al ruim een jaar oud, hoewel je behulpzaamheid op prijs gesteld wordt, doe ik hem toch dicht om te voorkomen dat er weer gereageerd gaat worden op allerlei oude posts, en ik mag hopen dat de topicstarter er inmiddels uit is of iets anders gevonden heeft :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.