Toon posts:

[JPG Banner] Text uit Jpeg filteren ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om met bijvoorbeel Photoshop de tekst : Company Name eruit te filteren. Want wil hier eigenlijk men eigen naam erin zetten. Heb al paar dingen met photoshop geprobeerd en heb er verder ook geen psd of png bij gekregen.

Afbeeldingslocatie: http://www.computerproblemen.net/images/banner.jpg

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 19:01
UIt zoiets klein, is het nogal moeilijk, maar met een Clone Stamp kan je al een beetje het wegpoetsen.

Maar je zult wel een grotere bron nodig hebben om het netjes te kunnen doen.

Skat! Skat! Skat!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

alles kan, maar als het een template is waar je voor moet betalen zou ik het niet doen en een eigen design maken.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Waarom moet je precies dit namaken?
Moet het exact, of vind je het design gewoon mooi? In het laatste geval zou ik zeggen, maak het lekker na... want zo moeilijk ziet dit er totaal niet uit :D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Dark Blue schreef op 13 januari 2004 @ 19:42:
Waarom moet je precies dit namaken?
Moet het exact, of vind je het design gewoon mooi? In het laatste geval zou ik zeggen, maak het lekker na... want zo moeilijk ziet dit er totaal niet uit :D
Zou het graag na willen maken, maar ben echt een leek op het gebied van photoshop en ben er tevens niet creatief genoeg voor denk ik.

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 19:45:
[...]

Zou het graag na willen maken, maar ben echt een leek op het gebied van photoshop en ben er tevens niet creatief genoeg voor denk ik.
Ik krijg een vieze smaak in mn mond van dat 'ik ben niet creatief genoeg voor dit maar ik wil wel doen alsof ik dit gemaakt heb'. :{

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 16:22

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 19:45:
[...]

Dan moet je de tip van coubertin119 ter hand nemen, het clonestampgebeuren. Zoiets maken valt redelijk vlot in photoshop te doen idd, maar als jij zegt dat dat lastig wordt dan moet je dat origineel nemen en aanpassen. Als je niet zoveel ervaring hebt met photoshop dan kan je even zoeken naar een tutorial over clonestampen in photoshop, staan er genoeg van online :)

edit: Ohja, ik ben het wel eens met Dark Blue hierboven: zomaar ff een ontwerp dat jij leuk vindt jatten voor jouw doeleinden is eigenlijk best fout, maar ok. Of het moet zo'n freeware-achtig iets zijn, dan kan het wel, maar dan nog is het vreemd dat je het origineel niet hebt (waar de text vast in aan te passen zou zijn)

[ Voor 21% gewijzigd door Remy op 13-01-2004 19:55 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Dark Blue schreef op 13 januari 2004 @ 19:53:
[...]

Ik krijg een vieze smaak in mn mond van dat 'ik ben niet creatief genoeg voor dit maar ik wil wel doen alsof ik dit gemaakt heb'. :{
Ik wil er best eronder zetten dat dit niet van mij komt hoor. Heb er anders wel 60 dollar voor moeten betalen incl. een website weliswaar. Moest een website hebben, maar kan het zelf niet goed genoeg.

Verwijderd

Je betaald maar 60 dollar voor een site maar wel een smak geld voor een pakket als Photoshop? Iets klopt hier niet.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 16:22

Remy

I usually get 100% accuracy

Hmm, ik zie aan http://www.computerproblemen.net/ dat het zo'n kant en klare site is, waar idd dat plaatje ook in zit. Dat maakt het al wat duidelijker zo waar dat plaatje vandaan komt.

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

waarom neem je niet even contact op met http://www.voidix.com/products/ ?
even Googlen op 0005_red leverde me zo de makers van deze template op.
You get access to eveyr template, logo and navigation system on our website for the low price of $59.95

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 20:02 ]

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/a.ulrich/got/companynametag.jpg
Verhouding klopt alleen niet meer perfect en de achtergrond lijntjes enzo. Voor het font heb ik even Myriad genomen. T was ff een uitdaginkje voor me, zeg maar.

Verwijderd

Topicstarter
Dark Blue schreef op 13 januari 2004 @ 21:07:
[afbeelding]
Verhouding klopt alleen niet meer perfect en de achtergrond lijntjes enzo. Voor het font heb ik even Myriad genomen. T was ff een uitdaginkje voor me, zeg maar.
Sow...dat heb je heel erg netjes gedaan _/-\o_ . Ga ik zelf ook even proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 22:21 ]

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik wil je de PSD wel mailen... heb je iig een startje en kun je m zelf verder maken. Dit is eerder Appie Heijn Bonuskaart sleutelhanger model :P

(tsjek ook ff wat er onder Company Name staat, kon het niet lezen :+ )

Verwijderd

Topicstarter
Dark Blue schreef op 13 januari 2004 @ 22:23:
Ik wil je de PSD wel mailen... heb je iig een startje en kun je m zelf verder maken. Dit is eerder Appie Heijn Bonuskaart sleutelhanger model :P

(tsjek ook ff wat er onder Company Name staat, kon het niet lezen :+ )
Sow...dat zou echt super zijn, want ben al bezig met die clonestamp en dat wil niet helemaal lukken. Waardeer dit echt super. Echt bedankt. :) Weet zelf ook niet precies wat er onder company name stond, doet er verder niet zoveel toe. Als je hem wil mailen naar ocmonster@planet.nl (staat trouwens ook in men profiel), dan maak je me helemaal gelukkig. Bedankt.

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Je laat toch nog wel even het resultaat zien wanneer je klaar bent?

offtopic:
de ondertitel luidt: "your company slogan goes here" :)

[ Voor 44% gewijzigd door Annie op 13-01-2004 23:10 ]

Today's subliminal thought is:

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 08:42

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

nee, want dat is een sitecheck :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door XangadiX op 13-01-2004 23:20 ]

Stoer; Marduq

Pagina: 1