Weet iemand of het mogelijk is om met bijvoorbeel Photoshop de tekst : Company Name eruit te filteren. Want wil hier eigenlijk men eigen naam erin zetten. Heb al paar dingen met photoshop geprobeerd en heb er verder ook geen psd of png bij gekregen.
Skat! Skat! Skat!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Zou het graag na willen maken, maar ben echt een leek op het gebied van photoshop en ben er tevens niet creatief genoeg voor denk ik.Dark Blue schreef op 13 januari 2004 @ 19:42:
Waarom moet je precies dit namaken?
Moet het exact, of vind je het design gewoon mooi? In het laatste geval zou ik zeggen, maak het lekker na... want zo moeilijk ziet dit er totaal niet uit
Ik krijg een vieze smaak in mn mond van dat 'ik ben niet creatief genoeg voor dit maar ik wil wel doen alsof ik dit gemaakt heb'.Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 19:45:
[...]
Zou het graag na willen maken, maar ben echt een leek op het gebied van photoshop en ben er tevens niet creatief genoeg voor denk ik.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Dan moet je de tip van coubertin119 ter hand nemen, het clonestampgebeuren. Zoiets maken valt redelijk vlot in photoshop te doen idd, maar als jij zegt dat dat lastig wordt dan moet je dat origineel nemen en aanpassen. Als je niet zoveel ervaring hebt met photoshop dan kan je even zoeken naar een tutorial over clonestampen in photoshop, staan er genoeg van onlineVerwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 19:45:
[...]
Zou het graag na willen maken, maar ben echt een leek op het gebied van photoshop en ben er tevens niet creatief genoeg voor denk ik.
[ Voor 21% gewijzigd door Remy op 13-01-2004 19:55 ]
Ik wil er best eronder zetten dat dit niet van mij komt hoor. Heb er anders wel 60 dollar voor moeten betalen incl. een website weliswaar. Moest een website hebben, maar kan het zelf niet goed genoeg.Dark Blue schreef op 13 januari 2004 @ 19:53:
[...]
Ik krijg een vieze smaak in mn mond van dat 'ik ben niet creatief genoeg voor dit maar ik wil wel doen alsof ik dit gemaakt heb'.
Verwijderd
Verwijderd
You get access to eveyr template, logo and navigation system on our website for the low price of $59.95
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 20:02 ]

Sow...dat heb je heel erg netjes gedaanDark Blue schreef op 13 januari 2004 @ 21:07:
[afbeelding]
Verhouding klopt alleen niet meer perfect en de achtergrond lijntjes enzo. Voor het font heb ik even Myriad genomen. T was ff een uitdaginkje voor me, zeg maar.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 22:21 ]
Sow...dat zou echt super zijn, want ben al bezig met die clonestamp en dat wil niet helemaal lukken. Waardeer dit echt super. Echt bedankt.Dark Blue schreef op 13 januari 2004 @ 22:23:
Ik wil je de PSD wel mailen... heb je iig een startje en kun je m zelf verder maken. Dit is eerder Appie Heijn Bonuskaart sleutelhanger model
(tsjek ook ff wat er onder Company Name staat, kon het niet lezen)
[ Voor 44% gewijzigd door Annie op 13-01-2004 23:10 ]
Today's subliminal thought is: