Hoi,
Ik heb enige tijd Wolfenstein ET gespeeld op mijn computer, en nu blijft deze vastlopen. Willekeurig, soms na 10 sec, soms na 3/4 minuten.
Als het vastlopen begint is er geen mogelijkheid om "end task" te doen omdat alles simpelweg vastzit.
Even wat feiten.
-Ik heb uitvoerig gezocht met google en binnen de forums of het een bekend probleem is, niet dus
-Ik heb mijn computer reeds opnieuw geinstalleerd op een nieuwe disk en nieuwe partitie (=NTFS) en wolfenstein ET ook eens op een andere disk geinstallerd
-Mijn Windows OS = XP Prof NL en is voorzien van alle windows updates/patches/fixes/hotfixes etc
-Ik beschik over de nieuwste drivers van alle componenten en heb ook oudere drivers geprobeerd met hetzelfde resultaat.
-Met andere applicaties/games of software heb ik geen enkel probleem
-Ik heb wolfenstein ET geinstalleerd en daaroverheen de patch 1.02 gedraaid (de nieuwste op dit moment)
-Ik heb niks overgeclocked op mijn machine, alles is in originele staat.
Mijn comp:
-Windows XP PRO NL
-MSI MS6590 KT4 Ultra (mainboard)
-AMD Athlon XP 2200+ (processor)
-Nvidia Gforce3 TI200 128MB (videokaart)
-1GB (2x512) RAM 400 mhz (RAM)
Kent iemand toevallig dit probleem en/of weet iemand een oplossing hiervoor??
met vriendelijke groet,
Sebastiaan
Ik heb enige tijd Wolfenstein ET gespeeld op mijn computer, en nu blijft deze vastlopen. Willekeurig, soms na 10 sec, soms na 3/4 minuten.
Als het vastlopen begint is er geen mogelijkheid om "end task" te doen omdat alles simpelweg vastzit.
Even wat feiten.
-Ik heb uitvoerig gezocht met google en binnen de forums of het een bekend probleem is, niet dus
-Ik heb mijn computer reeds opnieuw geinstalleerd op een nieuwe disk en nieuwe partitie (=NTFS) en wolfenstein ET ook eens op een andere disk geinstallerd
-Mijn Windows OS = XP Prof NL en is voorzien van alle windows updates/patches/fixes/hotfixes etc
-Ik beschik over de nieuwste drivers van alle componenten en heb ook oudere drivers geprobeerd met hetzelfde resultaat.
-Met andere applicaties/games of software heb ik geen enkel probleem
-Ik heb wolfenstein ET geinstalleerd en daaroverheen de patch 1.02 gedraaid (de nieuwste op dit moment)
-Ik heb niks overgeclocked op mijn machine, alles is in originele staat.
Mijn comp:
-Windows XP PRO NL
-MSI MS6590 KT4 Ultra (mainboard)
-AMD Athlon XP 2200+ (processor)
-Nvidia Gforce3 TI200 128MB (videokaart)
-1GB (2x512) RAM 400 mhz (RAM)
Kent iemand toevallig dit probleem en/of weet iemand een oplossing hiervoor??
met vriendelijke groet,
Sebastiaan