Ey mensen, ik had sinds gisteren Redhat 9 op een servertje (Compaq Proliant 800) gezet die ik ook gister binnenkreeg (P266Mhz MMX, 192SDRAM, 4GB Wide fast SCSI). nou heb ik een probleem met die scsi schijf. Als ik nu redhat opstart krijg ik de volgende error; "Aan het zoeken naar module afhankelijkheden: EXT3-fs error (device sd(8,2)): ext3_readdir: directory #415609 contains a hole at offset 0" ook als ik probeer te herstarten loop de pc vast nadat hij in het begin het moederbord heeft gechecked. Ik heb Redhat meerdere malen overnieuw geinstalleerd, maar het hielp niet. het nummer met het # hekje ervoor veranderd wel steeds. Ik denk dat het komt omdat de schijven niet stopten met draaien toen ik de server uitzette, of maakt dit niks uit? Ik heb totaal geen ervaring met SCSI schijven, dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Enige hulp zou zeer welkom zijn.
#edit Ik heb net Windows 2000 proffessional erop gezet, nu werkt alles wel weer perfect, geen hardware probleem dus. Het zit 'm in Linux dus
#edit Ik heb net Windows 2000 proffessional erop gezet, nu werkt alles wel weer perfect, geen hardware probleem dus. Het zit 'm in Linux dus
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 21:21 ]