By each crime and every kindness, we birth our future
Verwijderd
Gooi je voltage is omhoog, 1,8 of 1,9 volt, en de busspeed op 100 mhz zetten --> met een beetje geluk en goede koeling haal je de 900 mhz
Ja, erm... dat is nou net het punt... ik wil wel naar 100 mhz, maar het moederbord niet... als ik het mobo op 100 mhz zet (met jumper btw) en de converiebracket ook (het kan, dus het zal wel moeten) weigerd mijn systeem dienst... dat voltage wil nog wel lukken, en dat merk je ook wel aan de warmte, maar de bussnelheid zou hoger moeten kunnen... enig idee ? thnx
Erm....
ik kan et fout hebbe maar in de BIOS kan je je FSB opschroeven....
De multiplier was gelockt dacht ik
in de BIOS ga je naar CPU PLUG & PLAY III
Bij de "boost up front side bus :?"
(ff uit me hoofd) kan je de FSB instelle.
Als ik et fout heb laat iemand me dan ff verbetere
ik kan et fout hebbe maar in de BIOS kan je je FSB opschroeven....
De multiplier was gelockt dacht ik
in de BIOS ga je naar CPU PLUG & PLAY III
Bij de "boost up front side bus :?"
(ff uit me hoofd) kan je de FSB instelle.
Als ik et fout heb laat iemand me dan ff verbetere
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
OWke, dat heb ik dus allemaal al geprobeerd, maar bij alle opties die ik kies wordt het systeem zwaar instabiel, behalve bij 66 mhz, en dat is weer zo retetraag... je hat het overigens wel goed hoor... i'm still open 4 suggestions... anybody ? thnx !
Erm.....
heb je n beetje goede koeling?
hoe heet word dat ding?
heb je n beetje goede koeling?
hoe heet word dat ding?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
hij blijft rond de 30 - 35 graden hangen... bij normale bussnelheid... als ik de fsb hoger zet wordt ie wel wat warmer (40 - 45) maar ik heb er best wel een dikke cooler op hangen, dus daar zou het niet aan moeten (kunnen ?) liggen...
Uhh wat is de eerstvolgende hogere stap 75MHz 
Als dat zo is dan draait je PCI bus waarschijnlijk 37.5MHz, daar kunnen sommige oudere borden en PCI kaarten wat instabiel van worden
Probeer eens te overkloken met alleen een videokaart erin en verder alles ff eruit trekken cq disabelen in de bios (met alles bedoel ik ook HDD en floppy)
Als dat zo is dan draait je PCI bus waarschijnlijk 37.5MHz, daar kunnen sommige oudere borden en PCI kaarten wat instabiel van worden
Probeer eens te overkloken met alleen een videokaart erin en verder alles ff eruit trekken cq disabelen in de bios (met alles bedoel ik ook HDD en floppy)
Powered bij meergranenbrood.
Kan aan mij liggen maar een celly 600 is toch een celly II? Dus makkelijk een bus van 100Mhz???
Ik heb het zelfde (K
T) bord en kom met mijn celly500 maximaal op 608Mhz
maar dan is niet alles stabiel meer.
En als het een Celly I is hoe krijg je die op 700Mhz
??? Maximaal is toch 600 van een celly I?
Ik heb het zelfde (K
En als het een Celly I is hoe krijg je die op 700Mhz
ja, 600= max van celly1
Ik had een celly400@582 draaien.
Maare misschien moet je je ram ff wat trager zetten. ik heb een celly2 566@950 draaien op 2,1 volt. wel op cas 2-2-2
Het is je voltage of je ram...denk ik !
Ik had een celly400@582 draaien.
Maare misschien moet je je ram ff wat trager zetten. ik heb een celly2 566@950 draaien op 2,1 volt. wel op cas 2-2-2
Het is je voltage of je ram...denk ik !
Pagina: 1