Toon posts:

[Flash MX] Scrollbalk werkt niet helemaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn website bestaat uit een menu, en 6 rechthoeken waarvan er 1 zichtbaar is, wanneer er op een andere menu onderwerp geklikt wordt verschuift die rechthoek en komt het desbetreffende rechthoek inschuiven.

Omdat de ruime in zo'n rechthoek beperkt is moet ik gebruik maken van scrollbalken in elke rechthoek.

Uit wanhoop heb ik het scrollbalk component gebruikt van Flash MX (heb al talloze andere geprobeerd, die werkten allemaal standalone, maar niet geintegreerd in de website). Maar als die standaard scrollbalk van Flash MX werkt heb ik een mooie basis.

Ik heb nu het volgende, een dynamisch tekstveld met een scrollbalk aan de rechterkant. De scrollbalk werkt niet, de tekst is wel zichtbaar in het tekstvak en als je de tekst selecteerd kun je wel primitief naar beneden scrollen.

Weet iemand hoe ik die scrollbalk werkend krijg? Dan zou ik erg blij zijn, ben namelijk al 4 uur aan het sukkelen ermee....

mvg.

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

Zorg ervoor dat je Scrollbar gelinked is aan je Dynamic Textfield....

Dus geef je DynTextField een Instance Name, sleep je Scrollbar component op je werkveld en geef bij de properties van je ScrollbarComponent bij Target Textfield, de instance name van je Textfield

Innovation beyond Imagination

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat is het enigste wat ik er eigenlijk goed van snap, de rest is zo onduidelijk/vaag.
Ik heb wat steuntjes in de rug nodig om het beter te snappen.
Iemand nog ideen?
Ik denk dat er een stuk action script mist, maar kzou neit weten wat en waar het zou moeten staan.