Acer 803 stuk ??

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90232

Topicstarter
Ik was daarjuist ff onder linux aan het tikken op mijn laptop toen die ineens vastliep ( op zich al raar onder linux ). Maar toen ik probeerde van de laptop te rebooten kreeg ik pas echt een probleem , de LEDs sprongen nog aan en HD maakt nog wel lawaai maar er komt niks meer op het scherm :'( . Ik heb al getest met een ander scherm er aan te hangen maar daar komt ook niks op. Normaal boot hij altijd op het externe scherm als ik er 1 aanhang.
Ik begin hier echt te freaken , al mijn gegevens ( programmeervoorbeelden en zo ) staan op de laptop en ik zit hier midden in het exaam met 1 van de dagen mijn examen programmere. Ik zit zowieso vaak op de laptop om te studeren. Hij had echt niet op een erger moment kunnen stukgaan |:( .
Als er iemand ENIG , maakt niet uit wat , idee heeft om het ding weer aan de praat te krijgen , ik ben u eeuwig dankbaar.

Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

accu eruit, adapter erin, aanzetten, kijken wat hij dan doet...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Had ik al geprobeerd, was'k vergeten te vermelden. Dat werkt dus niet , was ook mijn eerste gedacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlito
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-06 13:12
Hey misschien stomme reactie, maar met FN+F6, kan je switchen tussen tv out en je gewone laptop beeld. Misschien had je hier nog niet aangedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41762

Als je de mogelijkheid hebt om even je geheugen te testen oid... Of hang je hdd in een andere laptop oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fn toetsen heb'k er al bijna afgeramd :p Die doen dus ook niks. En ik heb weinig zin om het ding open te zwieren en de HD en de RAM er uit te halen , zou'k da zowieso niet het bios nog moeten zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34225

Haal de module onderop er eens uit in het midden, kijk eens wat ie dan doet.
Verder je notebook openschroeven zou ik niet doen, afgezien van je HD uiteraard, da's geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 20:51
Zie ook: [rml][ Ervaringen] Acer Travelmate 80x - deel 7[/rml]

[ Voor 164% gewijzigd door Prutsky op 10-02-2004 14:05 ]

Pagina: 1