Ik was daarjuist ff onder linux aan het tikken op mijn laptop toen die ineens vastliep ( op zich al raar onder linux ). Maar toen ik probeerde van de laptop te rebooten kreeg ik pas echt een probleem , de LEDs sprongen nog aan en HD maakt nog wel lawaai maar er komt niks meer op het scherm
. Ik heb al getest met een ander scherm er aan te hangen maar daar komt ook niks op. Normaal boot hij altijd op het externe scherm als ik er 1 aanhang.
Ik begin hier echt te freaken , al mijn gegevens ( programmeervoorbeelden en zo ) staan op de laptop en ik zit hier midden in het exaam met 1 van de dagen mijn examen programmere. Ik zit zowieso vaak op de laptop om te studeren. Hij had echt niet op een erger moment kunnen stukgaan
.
Als er iemand ENIG , maakt niet uit wat , idee heeft om het ding weer aan de praat te krijgen , ik ben u eeuwig dankbaar.
Greets
Ik begin hier echt te freaken , al mijn gegevens ( programmeervoorbeelden en zo ) staan op de laptop en ik zit hier midden in het exaam met 1 van de dagen mijn examen programmere. Ik zit zowieso vaak op de laptop om te studeren. Hij had echt niet op een erger moment kunnen stukgaan

Als er iemand ENIG , maakt niet uit wat , idee heeft om het ding weer aan de praat te krijgen , ik ben u eeuwig dankbaar.
Greets