Toon posts:

Wat mag wel wat betreft copieeren ?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan helaas geen forum vinden waar mijn vraag onder valt.
sorry !!!

in het verleden heeft ergens op got een stuk gestaan van waarschijnlijk een of andere installing die postte wat volgends de Wet wel en niet mag qwa cd-r en dvd-r.

kan het stuk niet terugvinden.
wie weet raad ?

heb het nodig voor een accefietje met Buma Stemra dat Morgen dient in rechtbank groningen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 17:14 ]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik denk dat je in SG meer succes zou hebben. (maar daar mag je nog niet in?)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 17:14:
sorry !!!

in het verleden heeft ergens op got een stuk gestaan van waarschijnlijk een of andere installing die postte wat volgends de Wet wel en niet mag qwa cd-r en dvd-r.

kan het stuk niet terugvinden.
wie weet raad ?

heb het nodig voor een accefietje met Buma Stemra dat Morgen dient in rechtbank groningen
Je mag 1 backup-kopie maken voor jezelf.
that's about it.

Verwijderd

Zover ik weet mag je iets wat jouw eigendom is, bijv een DVD eenmaal kopieren en zelf gebruiken en uitlenen aan vrienden/familie. Je mag de DVDR van de gecopieerde niet verhuren,verkopen,weggeven? of publiek vertonen bij bijv. presentaties zonder toestemming van de producent.

Verwijderd

sorry !!!
Dat klopt: Stuffis Generalis, het forum waar dit in hoort, is nog niet toegankelijk. Dat betekent echter niet dat het topic dus in W&L thuishoort, daar heeft het namelijk helemaal niets mee te maken. Aangezien er (voor jou) geen forum is waar dit topic op GoT inpast, kan het dus niet op GoT geplaatst worden. Vandaar een slotje.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Dan moet je de vraag dus niet posten. Hier hoort hij in ieder geval niet thuis en dit topic wordt dus gesloten. Normaalgesproken horen dit soort vragen in Stuffis Generalis, maar daar mag je nog niet in. Probeer het eens op een ander internetforum.

[ Voor 8% gewijzigd door Confusion op 13-01-2004 17:22 ]

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.