Dreamwaver MX werkt nie meer! Help..

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008

• TranceDJ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-03 20:01
Dit programma gebruik ik al heel erg lang maar nu ineens lukt het opstarten van het programma niet meer. Je ziet alleen het opstart venster met logo en dan doet ie niks meer. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd maar helpt niet. Ik dacht misscien eens proberen om de patch 6.1 te installeren maarre dat lukt niet want hij zegt Dreamwaver MX not found. Hij werkt opeens niet meer en ik weet echt niet waar het aan zou kunnen liggen. Een keertje laadde hij na enkele minuten wel door maar reageerde heel traag. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Mijn dank is groot!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:48

crisp

Devver

Pixelated

Macromedia supportdesk bellen/mailen?

In ieder geval is dit een software probleem en hoort het dus in Software Algemeen

W&G -> SA

Intentionally left blank

• TranceDJ
Als ik hem wil starten dan loopt de pc zowat vast. Als ik dan naar taakbeheer ga > processen zie je dat hij weinig geheugen gebruikt maar zowat alle cpu power..

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 20:02

flexje

got-father

Opnieuw installeren geen optie?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

flexje schreef op 13 januari 2004 @ 17:12:
Opnieuw installeren geen optie?
Nee want dan moet ik weer een illegale key zoeken op het internet + dat alle instellingen weg zijn :>

• TranceDJ
Het is echt niet grappig hoor :)
Ik moet gvd mijn sites up to date houden
Opnieuw installeren lukt niet neej.. en de cdkey is goed, kan daar btw toch niet aan liggen dat hij niet meer werkt!! Het heeft altijd gewerkt al een dik jaar lang..

[ Voor 6% gewijzigd door moto-moi op 13-01-2004 17:58 . Reden: ff spam verwijderd ]

Verwijderd

En een keer opnieuw installeren met de virusscanner uit tijdens de installatie? Of nog beter, alles uit tijdens de installatie (msconfig). Welke Windowsversie draai je eigenlijk?
Ook niets veranderd in je rechten/inlogaccounts de laatste tijd?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 17:28 ]

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 20:02

flexje

got-father

TranceDJ schreef op 13 januari 2004 @ 17:23:
Het is echt niet grappig hoor :)
Ik moet gvd mijn sites up to date houden
Opnieuw installeren lukt niet neej.. en de cdkey is goed, kan daar btw toch niet aan liggen dat hij niet meer werkt!! Het heeft altijd gewerkt al een dik jaar lang..
Ten eerste is dat spam :) Reuze handig van je, dat je het nog ff een keertje quote, vind je ook niet ? :X
ten tweede, waarom lukt het installeren niet, of bedoel je dat dat het niet oplost...
Probeer anders eerst alles te uninstallen en dan pas te installeren.

[ Voor 12% gewijzigd door moto-moi op 13-01-2004 17:58 ]

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• TranceDJ
Dat heb ik al 3x gedaan hoor! En natuurlijk de hele Macromedia dir gedeleted.

Verwijderd

TranceDJ schreef op 13 januari 2004 @ 17:47:
Dat heb ik al 3x gedaan hoor! En natuurlijk de hele Macromedia dir gedeleted.
Ook eens via start, control panel (configuratiescherm), add/remove programs(software) eens eerst Dreamweaver gedeïnstalleerd, vervolgens start, uitvoeren (run), msconfig (kan niet in win2k), en dan Load startup items uitvinken, opnieuw opstarten, installeren, testen, daarna weer naar msconfig, en dan load startup items weer aanvinken...?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heb je wel een officiele versie? Dan kan je namelijk gewoon support claimen bij Macromedia. Vloeken hoeft ook niet trouwens -> report onderweg.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 20:37

Sosabowski

nerd

Ik zie niet in wat je site te maken hebben met het software pakket. Zo heel veel instellingen gaan er niet verloren.
Dus gewoon her installeren dus.......

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• TranceDJ
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 17:58:
[...]

Ook eens via start, control panel (configuratiescherm), add/remove programs(software) eens eerst Dreamweaver gedeïnstalleerd, vervolgens start, uitvoeren (run), msconfig (kan niet in win2k), en dan Load startup items uitvinken, opnieuw opstarten, installeren, testen, daarna weer naar msconfig, en dan load startup items weer aanvinken...?
Heb ik gedaan maar helaas zonder resultaat. Ik heb XP

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 17:14:
Nee want dan moet ik weer een illegale key zoeken op het internet + dat alle instellingen weg zijn :>
Dan vermoed ik dat je problemen ook veroorzaakt zijn door je illegale key. Bel even met Macromedia Support :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.