Insert vies grapje hier
Verwijderd
Operation through virtually any laptop with a PCMCIA slot
op de site staat ook een link: support
Misschien moet je ze ff een mailtje sturen.
op de site staat ook een link: support
Misschien moet je ze ff een mailtje sturen.
kreeg vandaag een mailtje terug van Belkin met de volgende tekst:
Thank you for contacting Belkin Technical Support.
It will work with this configuration on a 16 bit slot but it will not work with the operating system windows 95.
Dus zolang je maar win98 heb draaien kun je de kaart gebruiken.
ik denk dat ook anderen die een vraag als deze hebben gesteld over of het mogelijk is om met een 16bit pcmcia-slot draadloos te netwerken geholpen zijn met dit antwoord.
Thank you for contacting Belkin Technical Support.
It will work with this configuration on a 16 bit slot but it will not work with the operating system windows 95.
Dus zolang je maar win98 heb draaien kun je de kaart gebruiken.
ik denk dat ook anderen die een vraag als deze hebben gesteld over of het mogelijk is om met een 16bit pcmcia-slot draadloos te netwerken geholpen zijn met dit antwoord.
Insert vies grapje hier
Erg nuttige info om in onze knowledgebase te hebben idd 
Toevoeging: Win98SE wil prima draaien op een 486DX4 laptop met 40MB RAM, dus de lat ligt helemaal niet zo hoog (al wil je qua RAM niet te laag zitten, 24MB is moddertraag)
Toevoeging: Win98SE wil prima draaien op een 486DX4 laptop met 40MB RAM, dus de lat ligt helemaal niet zo hoog (al wil je qua RAM niet te laag zitten, 24MB is moddertraag)
Oslik blyat! Oslik!
die 486 van mij heeft maar 8mb ram 
maar me pa wil em wel hebben om gewoon te typen in word (en dan nog op diskettes opslaan om ergens anders te printen) en dan krijg ik z'n ouwe pII 266mhz met kappotte cdromdrive en kappote diskettedrive... zal de drivers voor de wifi kaart maar ff via null-modem kopieren
maar me pa wil em wel hebben om gewoon te typen in word (en dan nog op diskettes opslaan om ergens anders te printen) en dan krijg ik z'n ouwe pII 266mhz met kappotte cdromdrive en kappote diskettedrive... zal de drivers voor de wifi kaart maar ff via null-modem kopieren
Insert vies grapje hier