I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
1
2
3
4
5
6
| $phpinfo=strip_tags($phpinfo); $phpinfo=stristr($phpinfo,"gd version"); $phpinfo=stristr($phpinfo,"version"); $end=strpos($phpinfo," "); $phpinfo=substr($phpinfo,0,$end); $phpinfo=substr($phpinfo,7); |
is natuurlijk ook complete terror... waarom geen gd_info() of function_exists('imagecreatetruecolor') ?
[ Voor 91% gewijzigd door chem op 13-01-2004 16:35 ]
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
[edit]
Ik heb de code niet geschreven maar waar ik dus eingelijk naar opzoek ben is het resize en resample gedeelte eruit te halen maar als ik dit doe wil het hele script niet meer werken. Dus als iemand weet welk gedeelte dit zeg maar is is voor mij het probleem denk ik opgelost.
[edit2]
het verwijderen van die code lost niks op
[ Voor 72% gewijzigd door G F0rce 1 op 13-01-2004 16:38 ]
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Verkleuring komt meestal doordat je oude GD functies gebruikt met een nieuwe GD versie.
probeer deze:
1
| if(version_compare("2.0", "$phpinfo")==1) |
eens te veranderen in:
1
| if(version_compare("2.0", "$phpinfo")==0) |
Verder vraag ik me af of 'ImageCopyResampleBicubic' wel gaat werken; volgens mij is dat een GD hack die standaard niet in PHP zit...
[edit]
verkeerd gelezen; is een function in jouw script!
[ Voor 20% gewijzigd door Willem2 op 13-01-2004 18:37 ]
en nee, ik houd niet van voetbal... :)