Ik wilde gister eens even een floppy openen waar aardig belangrijke informatie op staat. maar toen kreeg ik deze fout melding van windows tijdens het openen in explorer
A:\ is not accessible.
No ID address mark was found on the floppy disk.
nu heb ik al gegoogled en kwam ik alleen op sites waar de vraag onbeantwoord bleef , windows heeft er zelf ook geen informatie over, en op got kon ik ook al niets vinden over dit probleem (op 1 post zonder beantwoorde vraag).
Mijn vraag is dus hoe kan ik dit fixen? formateren is eigenlijk geen optie omdat de informatie erg belangrijk is (een hoop werk als ik dit opnieuw moet maken
)
os. Windows Xp PRO (alle updates)
floppy drive werkt perfect met alle floppys behalve deze.
Ps. ik heb niet met de floppy lopen gooien ofzo of tegen een speaker aangelegd ofzo.....
A:\ is not accessible.
No ID address mark was found on the floppy disk.
nu heb ik al gegoogled en kwam ik alleen op sites waar de vraag onbeantwoord bleef , windows heeft er zelf ook geen informatie over, en op got kon ik ook al niets vinden over dit probleem (op 1 post zonder beantwoorde vraag).
Mijn vraag is dus hoe kan ik dit fixen? formateren is eigenlijk geen optie omdat de informatie erg belangrijk is (een hoop werk als ik dit opnieuw moet maken
os. Windows Xp PRO (alle updates)
floppy drive werkt perfect met alle floppys behalve deze.
Ps. ik heb niet met de floppy lopen gooien ofzo of tegen een speaker aangelegd ofzo.....