[2K Server]afsluiten werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Topicstarter
Na de search e.d. gebruikt te hebben zit ik nog steeds met een afsluit probleem. Even mijn situatie uitleggen:

Netwerk met 3 Win2K Citrix Servers en een Win2K aanmeld server.
De aanmeld server heeft sinds lange tijd het probleem dat ie niet afgesloten kan worden. Via Start -> Afsluiten schiet hij terug naar de desktop en er gebeurt niks. Via Taskmanager afsluiten hetzelfde verhaal.
PSshutdown gedownload en zelfs deze heeft geen effect. Profiel verwijderen van de ingelogde admin heeft ook GEEN effect.
Powersettings kan ik niet zo veel mee aangezien de server ook TS is.

Iemand tips? Het lijkt een hardnekkig probleem :)

Server specs:
- Win2K SP3
- AD
- DNS
- DHCP
- WINS
- IIS (ftp)
- Tomcat (http)
- TS (terminal server)
- RRAS

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Staat er nog iets bijzonders in je eventlogs ?

En als je eerst zoveel mogelijk services handmatig afsluit, voordat je hem afsluit.
Lukt het dan wel ?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Topicstarter
geen vreemde meldingen in de eventlog. zal eens even proberen met services handmatig afsluiten, nog niet geprobeerd (productie server, dus moet dit eerst even inplannen :P)

edit: services stoppen had geen effect. binnenkort even processen killen en kijken of dat helpt.

[ Voor 23% gewijzigd door sh4d0wman op 14-01-2004 11:03 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Eventueel nog resterende processen handmatig via de taskmanager killen (indien mogelijk)

:)

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:28
Misschien tijd voor SP4 voor je server?

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
ik zou gewoon de powerknop 10 seconden indrukken, als tie dan toch uit moet:P

Verwijderd

is t toevallig een Compaq server? (proliant)
Pagina: 1