Toon posts:

Casema Kabel Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem.

Ik heb Casema premium via de motorola modem en een sitecom dc-202 router/switch.

Hij draait opzich naar specificatie maar telkens na een minuut of 4 a 5 stopt de verbinding volledig en na een seconde of 30 heb ik hem weer terug en dit houdt zich de hele tijd aan.

Zelfde geld als ik aan het downloaden ben waarna ik 40 a 50 MB gehad heb hij blijft hangen en ik een timeout error krijg.

Iemand die mij hiermee kan helpen ?

Bij voorbaat dank

PS : ik heb zelf Windows XP Pro + SP1 draaien

Verwijderd

-Probeer router/switch ff uit te doen en rechtsstreeks connecten naar je modem?
-Netwerkkaart opnieuw installeren?
-Firewall ff disablen?
-Casema al gebeld, werkzaamheden?
-Virusscanner draaien en/of ad-aware?

Khoop dat ut je lukt :)

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Dit heb ik ook een tijdje gehad, (al heb ik een Com21) en het ging vanzelf weer over. Ik neem aan dat het aan de "service" in zijn algemeen ligt.

Bellen kan wel, maar ik heb de laatste keer 35 minuten moeten wachten op verbinding met de helpdesk. (was vanwege modem-registratieprobleem Motorola modem dat ze even handmatig moesten vastleggen, 20 seconden werk!!!)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Router reset al geprobeerd? Ik heb zelf ook casema aan de zelfde router, zijn het met een com21 modem, maar dat loopt (vooralsnog :X ) vlekkeloos. Connectie blijft ook always on. Afkloppen ;)
Overigens staat al de hele dag kazaa stevig zijn werk te doen, dus straks eens even kijken of er idd wat downs binne zijn. Kwam er wel achter dat ie moeite had met het verbinden met andere machines nl.
Ga het wel in de gaten houden of ie bji mij het zelfde vertoont.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)