Prince of Persia - Sands of Time wil niet

Pagina: 1
Acties:

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:35

MadEgg

Tux is lievvv

Topicstarter
Zie sig voor system specs, ik krijg Prince of Persia - The Sands of Time met geen mogelijkheid aan de praat.

Als ik het spel probeer te starten in Windows XP Professional krijg ik steevast de melding:

code:
1
2
Unable to find a valid display mode.
Please see Readme.txt for technical support.

Ik heb momenteel de 45.23 Nvidia drivers, maar ook de 53.03 drivers gaven geen sjoege en brachten andere spellen in de problemen(PunkBuster :() dus heb ik er maar weer oudere op gezet.

Ik heb alle soorten en maten display modes geprobeerd, van 640x480@16 bit kleuren tot 1600x1200@32-bit kleuren, niets helpt.

Ik de ubisoft helpdesk bellen, maar daar werken me toch een kneusjes.
De ene zit me te vertellen dat ik geen Pentium 4 kan hebben omdat ik een VIA chipset heb, de ander vertelt me dat een NVidia GF4 Ti4400 geen pixel shaders heeft.
Schiet geen moer op dus.

Weet iemand hier misschien de oplossing? Ik heb DirectX 9.0b geinstalleerd, degene die op de CD staat. Nog niet voorgekomen hier op het forum in ieder geval :S

Tja

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Topicstarter
*schop*

Tja

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
MadEgg schreef op 13 januari 2004 @ 15:19:
Zie sig voor system specs, ik krijg Prince of Persia - The Sands of Time met geen mogelijkheid aan de praat.

Als ik het spel probeer te starten in Windows XP Professional krijg ik steevast de melding:

code:
1
2
Unable to find a valid display mode.
Please see Readme.txt for technical support.

Ik heb momenteel de 45.23 Nvidia drivers, maar ook de 53.03 drivers gaven geen sjoege en brachten andere spellen in de problemen(PunkBuster :() dus heb ik er maar weer oudere op gezet.

Ik heb alle soorten en maten display modes geprobeerd, van 640x480@16 bit kleuren tot 1600x1200@32-bit kleuren, niets helpt.

Ik de ubisoft helpdesk bellen, maar daar werken me toch een kneusjes.
De ene zit me te vertellen dat ik geen Pentium 4 kan hebben omdat ik een VIA chipset heb, de ander vertelt me dat een NVidia GF4 Ti4400 geen pixel shaders heeft.
Schiet geen moer op dus.

Weet iemand hier misschien de oplossing? Ik heb DirectX 9.0b geinstalleerd, degene die op de CD staat. Nog niet voorgekomen hier op het forum in ieder geval :S
Kan iig niet aan je 3D kaart liggen want alleen de Geforce 4 MX heeft geen pixelshader en onder de Geforce 3 ook niet :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Topicstarter
Nee dat wist ik ja, dat heb ik die man van de helpdesk ook verteld maar hij wou me niet geloven :(

Tja