Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een nieuw speeltje de Nokia 6600. Nu kun je daar via bluetooth allerlei software naartoe sturen vanaf je pc. Een probleem is dat hij alleen de berichten met software laat binnenkomen op mijn telefoongeheugen en niet op de memorycard. Het telefoongeheugen is vaak niet groot genoeg voor de bestanden. Weet iemand hoe ik dit kan instellen of anderszins verhelpen. (of heeft iemand een verwijzing naar een newbie-friendly nerdforum waar je ook terechtkunt met beginnersvragen)

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:27
Installeer PC-Suite (Kan je gewoon bij Nokia downloaden, maar zou ook op de cd die bij de 6600 zit moeten staan), daarmee kan je direct naar je memorycard schrijven. Of een extern mmc-reader/writertje natuurlijk.

Wat betreft je beginnersvragen, je kan altijd nog bij http://www.beginnersweb.nl/ kijken...

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hoi dimmelim,

Welkom hier op GoT

Als je vragen betreffende een bepaald toestel heb, dan is het hier de gewoonte om die het het algemene grote ......... topic te stellen.
Als iedereen die een vraag heeft daar een apart topic over gaat starten, dan krijg je namelijk een grote rotzooi met allemaal losse topic waar eigenlijk

Probeer het hier maar:

Nokia 6600 - Deel 2

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"