Toon posts:

[Dataverkeer] Dynamische Pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op moment de benodigde dataverkeer voor een website aan het berekenen (schatten), maar heb geen flauw wat ongeveer de gemiddelde dataverkeer per persoon is voor een dynamische pagina

zouden jullie mij ongeveer kunnen vertellen hoe veel dat dat is ??

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 15:07 ]

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
uh, deze startpost bevat daarvoor te weinig informatie!....

Wat wil je tonen?, 100 foto's ? tja dan zal het meer zijn dan de texten
van Frans Bauer.

[ Voor 45% gewijzigd door avon op 13-01-2004 15:09 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:18
Precies. Dat is nu juist een van de eigenschappen van een dynamische pagina, dat de grootte ook dynamisch is...

Edit:
Ok, iets opbouwender dan: hoe dynamisch IS de pagina eigenlijk? Ik kan me voorstellen dat als er bijvoorbeeld alleen een loginnaam ergens getoond wordt dat de grootte niet veel verschilt per gebruiker. Als een gebruiker een complete pagina kan samenstellen wordt het al een heel ander verhaal natuurlijk.

[ Voor 59% gewijzigd door sig69 op 13-01-2004 15:12 ]

Roomba E5 te koop

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 11:59

killercow

eth0

doe eens save website as in je browser, en bekijk dat de groote van zowel de .html als de map die erbij hoort,

eventueel zip je hem nog even en bekijk je daarmee de grote van de page als hij gezipt is, vervolg pagina's zonder nieuwe image etc zijn nauurlijk gewoon zo groot als de losse html file die ze voorstellen.

openkat.nl al gezien?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

crisp

Devver

Pixelated

ik gok zo tussen de 1KB en 100MB

hier kunnen we natuurlijk niets mee; open gewoon een aantal keer zo'n pagina in bijvoorbeeld Mozilla - die browser heeft meen ik een optie om te laten zien hoe groot de pagina is inclusief plaatjes e.d. Neem dan uiteindelijk gewoon het gemiddelde

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.