Ik ben opzoek naar een manier om in Mozilla een pagina in te stellen als startpagina, dus niet bookmarken. Binnen IE is dit vrij eenvoudig te doen met de setHomePage() functie, maar Mozilla ondersteunt deze methode helaas niet.
Ik verwachtte dat Mozilla vrijwel gelijk werkte met Netscape, dus probeerde ik het met:
...maar ook dit herkende Mozilla niet. Via onze altijd handige Google heb ik geen andere methodes kunnen vinden.
Weet iemand een oplossing? Of is dit simpelweg gewoon niet mogelijk in Mozilla (wegens het beschermen van de gebruiker voor irritante bookmarks) ?
Ik verwachtte dat Mozilla vrijwel gelijk werkte met Netscape, dus probeerde ik het met:
JavaScript:
1
2
| netscape.security.PrivilegeManager.enablePrivilege('UniversalPreferencesWrite'); navigator.preference('browser.startup.homepage', 'http://www.hierdeurl.nl'); |
...maar ook dit herkende Mozilla niet. Via onze altijd handige Google heb ik geen andere methodes kunnen vinden.
Weet iemand een oplossing? Of is dit simpelweg gewoon niet mogelijk in Mozilla (wegens het beschermen van de gebruiker voor irritante bookmarks) ?