(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
- Xerox
- Nashuatec
Wij hebben zelf Nashuatec, service is zeer goed. Als er problemen zijn, komen ze binnen 6 werkuren lang om te repareren en serviceafhandeling is ook heel goed
Minaal aantal ppm's? Moet je copy'er ook kunnen printen?
Ik heb op het werk 2 leuke copy'ers staan:

Alleen gebruiken we ze om mee te printen, tegenwoordig noemen ze printers met scan/kopieer units gewoon copyers.
Kijk eens voor wat leuk spul op deze site. Wij zijn zeer te spreken over de producten en service
Ey!! Macarena \o/
Bel een paar gemiddelde groothandels in kantoorartikelen op (iig die waar jullie standaard zaken mee doen) en leg ze de vraag met je eisen voor...laat ze maar een offerte maken.
Overigens ben ik het niet geheel met je eens dat kopieerapparaten niet onder automatisering vallen. Zeker als er een netwerkaansluiting op zit wil je er als systeembeheerder echt wel mee van doen hebben. Daarnaast ken ik apparaten van Oce die dmv een Sun Ultra 1 aangestuurd worden...da's ook geen kattepis (was een copier die 1500 ppm spuugde, alles kon inbinden, duplexen en alles, weliswaar alleen zw/w...wel afmetingen van lxhxd 4x1,5x1 meter
[ Voor 4% gewijzigd door The Eagle op 13-01-2004 14:08 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
http://www.canon.nl/For_W...7092&SourcePageID=26024#2
Wij hebben drie Canon iR2200, een iR6000 en een IRC3200 staan, de iR6000 kan ook scannen en mailen naar gebruikers (Ecopy). De IRC3200 is een kleurencopier en is ook uitgevoerd met een faxmodule.
Dus wat moet het ding allemaal kunnen ?
Wij zijn overigens wel tevreden over de Canon spullen.
Bij mijn vorige werkgever stond een Nashuatec, deze had vaak papierstoringen.
[ Voor 21% gewijzigd door seq_uence op 13-01-2004 14:35 ]
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Er gebruiken ongeveer 40 mensen dit apparaat, waarvan ong. 10 frequent. De overige 30 maken soms een kopietje, maar ook niet meer dan dat.
De printer moet A3 aankunnen en dat is het eigenlijk. Extra opties zouden natuurlijk mooi zijn, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. De copier mag op het netwerk, maar de huidige doet dat niet.
edit --> qua kosten... tja... zo goedkoop mogelijk, maar wel de beste kwaliteit zoals in elk bedrijf
Overigens voor de discussie;
All-in-One apparaten vallen zeker onder automatisering. Maar copiers denk ik niet. Hier is het zo dat bijna alles met een stekker door automatisering moet worden gedaan (strax moek nog een magnetron bestellen
[ Voor 12% gewijzigd door Masch op 13-01-2004 14:40 ]
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
[ Voor 37% gewijzigd door seq_uence op 13-01-2004 14:37 ]
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Dan kan je kijken welke modellen van welke merken daarbij passen.
Daarna kan je je afvragen of kopen of leasen de beste optie is.
Alle extra's en leuke speledingetjes maken het vaak heel erg extra duur.
[ Voor 14% gewijzigd door -=bas=- op 13-01-2004 14:41 ]
Senile! Senile Oekaki