Specs:
P 4 2.8 HT
Intel Chipset
USB2.0
Win XP Home SP1
wanneer ik de software aan t installeren ben wordt er gevraagd om de cam in de usb aan te sluiten, hij zou dus dan automatisch verder gaan wanneer de webcam is aangesloten, maar wanneer ik deze aansluit gaat de installatie niet verder. Windows ziet wel dat de cam wordt aangesloten op de USB maar dan krijg ik vervolgens hetvolgende bericht: "het usb-apparaat wordt neit herkend."
daarna is de cam nergens terug te vinden... en kan ik ook niet installeren.
- BIOS staat de USB ingeschakeld en goed ingesteld.
- nieuwste drivers gedownload van Logitech.com en nog steeds zelfde probleem.
- alle 4 USB poorten geprobeerd en bij alle 4 krijg ik dezelfde foutmelding.
wát kan het zijn? software conflict? of is de cam kapot (hij is pas nieuw?). kan in de search geen antwoord vinden op mijn probleem.
P 4 2.8 HT
Intel Chipset
USB2.0
Win XP Home SP1
wanneer ik de software aan t installeren ben wordt er gevraagd om de cam in de usb aan te sluiten, hij zou dus dan automatisch verder gaan wanneer de webcam is aangesloten, maar wanneer ik deze aansluit gaat de installatie niet verder. Windows ziet wel dat de cam wordt aangesloten op de USB maar dan krijg ik vervolgens hetvolgende bericht: "het usb-apparaat wordt neit herkend."
daarna is de cam nergens terug te vinden... en kan ik ook niet installeren.
- BIOS staat de USB ingeschakeld en goed ingesteld.
- nieuwste drivers gedownload van Logitech.com en nog steeds zelfde probleem.
- alle 4 USB poorten geprobeerd en bij alle 4 krijg ik dezelfde foutmelding.
wát kan het zijn? software conflict? of is de cam kapot (hij is pas nieuw?). kan in de search geen antwoord vinden op mijn probleem.