Toon posts:

[XP] Smart zeurt in Winamp?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al vaker problemen met me pc die aan me HD en/of me geheugen liggen. Voornamelijk raken dingen corrupt, en gaan instellingen zomaar verloren (b.v. al m'n firewall entry's). Me geheugen gaf ooit foutmeldingen, maar toen ik later langdurig ging memtesten (10 uur!) vond hij nix meer. HD testen leverde ook geen foutmeldingen op.

Maargoed tot zover de korte inleiding. Ik was bezig met winamp toen ik ineens dit zag:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boboer/upload/wabug1.jpg

Op volgende plaatje zie je het helemaal:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~boboer/upload/wabug2.jpg

Ik vindt dit nogal vaag als ik eerlijk ben. ActiveSMART geeft ook geen foutmeldingen aan.

Ik wordt beetje moe van me pc. Zo gebruik ik nu MSN i.p.v. trillian omdat de trillian bestanden steeds corrupt raken en een scandisk opleveren. Me firewall ging ook steeds flippen en staat tegenwoordig ook uit. Bijna al m'n eMule downloads raakten corrupt en eMule start ook niet meer op, dus ook geen eMule meer voor mij :(

Ik baal er vooral van dat ik niet weet waar aan het ligt, dus daarom hoop ik erop dat hier iemand me verder kan helpen.

specs:
WinXP
AthlonXP 2600+
A7N8X Deluxe
Maxtor DiamondMax 120GB SATA
2x 256mb Corsair geheugen PC3200
GeForce2 GTS 32MB

Verder draait de pc tegenwoordig stabiel (in de zin van: geen vastlopers of blauwe schermen)

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Geeft hij geen SMART bij het opstarten?
Zo niet, gewoon backuppen, harde schijf even kapot laten gaan en inruilen voor garantie..
Dat lijkt mij het beste :)

Verwijderd

Topicstarter
Erazzzer schreef op 13 januari 2004 @ 13:50:
Geeft hij geen SMART bij het opstarten?
Zo niet, gewoon backuppen, harde schijf even kapot laten gaan en inruilen voor garantie..
Dat lijkt mij het beste :)
60gb backup je niet even :P daarnaast weet ik niet of het daar aan ligt, dan zou powermax toch wel iets aan moeten geven, lijkt mij.

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:54

GreyGhost

Het is een spook

het lijkt erop dat je de debug.log van ActiveSMART in winamp hebt geopend, kijk maar in de ActiveSMART directory. Daar staat bij mij ongeveer hetzelfde in, ook met die foutmeldingen, maar activesmart lijkt gewoon te werken.

For I am grey, between the darkness and the light

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 13:53:
[...]

60gb backup je niet even :P daarnaast weet ik niet of het daar aan ligt, dan zou powermax toch wel iets aan moeten geven, lijkt mij.
Ik had ook een 120GB harde schijf die raar begon te doen. Heb een nieuwe 120GB gekocht en heb de 100GB aan data niet meer helemaal kunnen redden, want toen begon SMART pas en was meteen kapot. Daarom zou ik alvast beginnen met backuppen, SMART is vaak op tijd, maar hij kan ook te laat komen :)

Verwijderd

Topicstarter
GreyGhost schreef op 13 januari 2004 @ 13:55:
het lijkt erop dat je de debug.log van ActiveSMART in winamp hebt geopend, kijk maar in de ActiveSMART directory. Daar staat bij mij ongeveer hetzelfde in, ook met die foutmeldingen, maar activesmart lijkt gewoon te werken.
Als je iets via winamp opent krijg je alleen de supported file types te zien, dus perongeluk verkeerd file aanklikken is lastig :P
Maarjah mischien dat me HD dingen door elkaar haalt ofzo, ik begrijp nix van dat kreng |:(
Erazzzer schreef op 13 januari 2004 @ 13:56:
[...]

Ik had ook een 120GB harde schijf die raar begon te doen. Heb een nieuwe 120GB gekocht en heb de 100GB aan data niet meer helemaal kunnen redden, want toen begon SMART pas en was meteen kapot. Daarom zou ik alvast beginnen met backuppen, SMART is vaak op tijd, maar hij kan ook te laat komen :)
Maar ActiveSMART zegt dat alles ok is..., en ik hoef geen extra HD want ik heb genoeg. Dus nieuwe HD kopen enkel om te backuppen is ook wel een dure grap!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 14:01 ]

Pagina: 1