[Ervaringen] Updatetool BIGFIX

Pagina: 1
Acties:

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 16:46
Ik kwam vanochtend bij een klant die het tooltje BigFix had draaien. Dit is een tooltje die ervoor zorgt dat alle software die lokaal draait voorzien worden van updates.

-Windows
-4usscanner
-Office
en meer.

Wie kent dit en heeft hier ervaringen mee?

edit:
toevoegen van URL proggie

Homepage
http://www.bigfix.com/

Download page
http://www.bigfix.com/website/download.html

[ Voor 22% gewijzigd door its_Muppet op 13-01-2004 13:49 ]

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• its_Muppet
Any1????

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• its_Muppet
Laatste kick.

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 18:49

TheWizzard

Everything we R will never die

Ik zal het vanmiddag es gaan uitproberen.

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 13:13
Volgens mij heb ik dat programmaatje (of iets wat er op lijkt) ooit eens een tijdje geprobeerd, een paar jaartjes geleden alweer.
Vond het toen een handig progje om makkelijk alle updates te hebben voor de belangrijke software. Daar kreeg je een traybar icon waar een melding uitkwam voor welke apps er een update beschikbaar was.
Maar tegenwoordig installeer ik liever gewoon zo min mogelijk en houd de updates zelf bij.

Maar nu ik jou post heb gelezen denk ik er over om deze tool maar te installeren bij een paar vrienden/familie, is voor hun wel weer handig.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:01

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Als ik het zo bekijk moet de gebruiker ook nog handelingen uitvoeren, heb je niet zoveel aan voor n00b gebruikers...

Het werkt wel leuk trouwens :)

[ Voor 13% gewijzigd door Beekforel op 15-01-2004 13:18 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik heb het gister even getest. Het concept is inderdaad niet nieuw, maar voor een bepaalde doelgroep best interessant. Ook ikzelf zal het niet gaan gebruiken, Windows en Office houdt ik zelf wel goed uptodate en de paar andere producten die worden ondersteund (voor zover ik een lijstje kon vinden op de site) heb ik niet. Maar als er een veel langere lijst van ondersteunde software (free/share/payware) komt wordt het IMHO interessanter :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• its_Muppet
Dan ben ik geinteresseerd in alternatieven. Wie biedt???

Pagina: 1