Toon posts:

[Flash MX] Button link naar url blijt de action herhalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een flash button gelinkt naar een html pagina op mijn site. Alleen zodra ik men site nu open, opent hij de pagina die ik in die button heb opgegeven meerdere malen.

Heb hiervoor de volgende code gebruikt :

on (release) {
getURL("www.computerproblemen.net/index_clients.html", "_blank");
}

Verwijderd

heb je een voorbeeld online?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 13:26:
heb je een voorbeeld online?
Ja www.computerproblemen.net, maar kijk uit hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 13:37 ]

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

En wat is het knopje waar het om gaat? Site-tje doet nix namelijk. :)

edit: argh! niet in IE openen dus! mozilla geeft geen problemen idd. IE blijft maar openen....

[ Voor 42% gewijzigd door mpegernie op 13-01-2004 13:44 ]

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Topicstarter
mpegernie schreef op 13 januari 2004 @ 13:41:
En wat is het knopje waar het om gaat? Site-tje doet nix namelijk. :)
Raar, bij mij opent hij meteen 100 windows ofzo, lijkt of hij de action repeat.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

het lijkt erop dat je ergens in een laadfunctie de knop aanroept en daardoor opent en daardoor weer laad en..... etc

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
disjfa schreef op 13 januari 2004 @ 13:44:
het lijkt erop dat je ergens in een laadfunctie de knop aanroept en daardoor opent en daardoor weer laad en..... etc
Snap het zelf ook nie, dat is het enigste action script dat ik in heb gevoegd.

• mpegernie

mpegernie

.mpe

Zet ff je source van het menu online, flash bestandje dus. Met de site kunnen we niet zoveel.
Net ff geprobeerd: zodra ik in mozilla www.computerproblemen.net/flash/0656_menu.swf open krijg ik ook problemen, iets van 5 windows openen zich dus daar zal wel wat fout in zitten...

[ Voor 5% gewijzigd door mpegernie op 13-01-2004 13:52 ]

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Topicstarter
mpegernie schreef op 13 januari 2004 @ 13:50:
Zet ff je source van het menu online, flash bestandje dus. Met de site kunnen we niet zoveel.
Net ff geprobeerd: zodra ik in mozilla www.computerproblemen.net/flash/0656_menu.swf open krijg ik ook problemen, iets van 5 windows openen zich dus daar zal wel wat fout in zitten...
Ok, www.computerproblemen.net/flash/0656_menu.fla Hoop dat je iets kan vinden, heb alles al doorgespit.

• mpegernie

mpegernie

.mpe

Trek even je Movie Explorer open, makkelijk om snel ff alle AS af te gaan. Onder Symbol 1, Actions for Symbol 3 vind ik een onClipEvent(load) die 2x een getURL aanroept. die moet daar niet staan denk ik :)

edit
Om precies te zijn: Scene 1 -> Symbol 1 -> layer 2 -> frame 7 -> symbol 3
code:
1
2
3
4
5
6
onClipEvent (load) {
    getURL("http://www.computerproblemen.net/index_clients.html", "_blank");
    getURL("");
}
onClipEvent (load) {
}

[ Voor 37% gewijzigd door mpegernie op 13-01-2004 14:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
mpegernie schreef op 13 januari 2004 @ 14:08:
Trek even je Movie Explorer open, makkelijk om snel ff alle AS af te gaan. Onder Symbol 1, Actions for Symbol 3 vind ik een onClipEvent(load) die 2x een getURL aanroept. die moet daar niet staan denk ik :)

edit
Om precies te zijn: Scene 1 -> Symbol 1 -> layer 2 -> frame 7 -> symbol 3
code:
1
2
3
4
5
6
onClipEvent (load) {
    getURL("http://www.computerproblemen.net/index_clients.html", "_blank");
    getURL("");
}
onClipEvent (load) {
}
Ja inderdaad, hoe komt die nou daar, kluns. Heb hem in ieder geval weggehaald en een nieuwe on release aangemaakt. Alleen nu opent hij helemaal niks. Zoals je al merkt is actionscripting niet echt mijn vak.

• mpegernie

mpegernie

.mpe

zoiets voor elke instantie van Symbol 3 in MC Symbol 1, dus waar je nu 1x onClipEvent(load) had staan
code:
1
2
3
onClipEvent(mouseUp) {
    getURL("http://www.computerproblemen.net/index_clients.html", "_parent");
}

suc6

Verwijderd

Topicstarter
mpegernie schreef op 13 januari 2004 @ 14:23:
zoiets voor elke instantie van Symbol 3 in MC Symbol 1, dus waar je nu 1x onClipEvent(load) had staan
code:
1
2
3
onClipEvent(mouseUp) {
    getURL("http://www.computerproblemen.net/index_clients.html", "_parent");
}

suc6
Volgens mij ligt heel die fla in puin. Krijg het echt niet voor elkaar, had nu elke menu item ingestel en krijg ik ineens 5 verschillende pagina`s op men scherm. Ach ik blijf proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 14:52 ]

Pagina: 1