Aangezien ik volgens mij echt alle posts op dit forum en het forum van msi gelezen heb, met bovendien alle bijbehorende links, leek het me verstandig hier eens een topic te beginnen voor alle problemen die onstaan zijn door de nieuwe manier van WOL (of WOP zoals sommigen het noemen) namelijk je pc opstarten via LAN, zonder gebruik making van de wol-kabel.
Ikzelf bezit twee computers met msi boarden: de kt3 ultra en de kt6 delta. Beiden ondersteunen volgens de manual WOL, maar er is geen optie in de bios om dat te gebruiken, ook is er dus geen WOL connector op het mobo. Als de pc uitstaat blijft het lampje op de switch wel branden. Dit geld voor beide.
Mijn verzoek is dan ook, zou iedereen die iets zinnigs uitgevonden heeft mbt dit probleem dat hier willen delen, zodat we er allemaal wat van kunnen leren?!
Ikzelf bezit twee computers met msi boarden: de kt3 ultra en de kt6 delta. Beiden ondersteunen volgens de manual WOL, maar er is geen optie in de bios om dat te gebruiken, ook is er dus geen WOL connector op het mobo. Als de pc uitstaat blijft het lampje op de switch wel branden. Dit geld voor beide.
Mijn verzoek is dan ook, zou iedereen die iets zinnigs uitgevonden heeft mbt dit probleem dat hier willen delen, zodat we er allemaal wat van kunnen leren?!
[ Voor 7% gewijzigd door Tiberium op 13-01-2004 13:05 ]
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"