[SBS2003] Public Agenda en deze koppelen in outlook

Pagina: 1
Acties:

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:28

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik ben bezig met een Small Business Server 2003, dit pakket is voor mij redelijk nieuw en alles werkt zo te zien weer net iets anders.

Ik probeer een Publieke agenda te maken. Vroeger maakte ik eerst onder de Public Folders een Map en.. en dit werd later de agenda. Onder 2003 zie ik deze opties niet terug. Kan iemand mij vertellen hoe dit onder Win2003 werkt?

Verder wil ik op de clients onder outlook de opties; agenda en contacten die normaal personal zijn vervangen de publiekelijke. Via Public folders onder outlook is het mogelijk alle publiekelijke contacten uit te lezen maar mooier zou zijn als de personal contact link vervangen wordt en direct naar de publiekelijke wijst (dat dit ook onder webmail werkt).

Bedankt voor alle reacties

http://www.xbmcfreak.nl/

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:28

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ben er al uit:

Geef de juiste rechten aan de users over de Public folders (in Exchange)
In Outlook rechtsklikken op 'All public Folders' en dan kiezen voor een new map en dan type apointment selecteren.

Nu nog even zien te fixen dat de personal verwijst naar de public en deze ook te zien is onder het webmail gedeelte.

[ Voor 23% gewijzigd door Erhnam op 13-01-2004 13:05 ]

http://www.xbmcfreak.nl/

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Erhnam schreef op 13 januari 2004 @ 13:04:
Ben er al uit:

Geef de juiste rechten aan de users over de Public folders (in Exchange)
In Outlook rechtsklikken op 'All public Folders' en dan kiezen voor een new map en dan type apointment selecteren.

Nu nog even zien te fixen dat de personal verwijst naar de public en deze ook te zien is onder het webmail gedeelte.
Bestaat die optie dan ? Wist ik nog niet :)

Wij hadden altijd een mailbox+user, waarop we de benodigde gebruikers rechten gaven. Dan kunnen ze deze als additionele mailbox invoeren in Outlook.

Natuurlijk niet helemaal gelikt, maar het werkt wel :+

Denk overigens dat een topic over Exchange beter past in Windows Operated Systems ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters