Ik heb sinds kort een Pinnacle PCTV Stereo kaart en de eerste dagen dat ik hem had was ik er erg tevreden over, alleen nu kan ik windows xp niet meer normaal opstarten, ik krijg het bericht IRQL_LESS_OR_EQUAL ..... enz enz. ik heb de tv kaart hierna gedeinstalleerd, toen was het weer goed, weet iemand of ik dit probleem kan verhelpen? (Pc normaal kunnen opstarten met geinstalleerde tv kaart)
- ander pci-slot in gebruik nemen!
- nieuwste drivers downloaden en installeren!
suc6
- nieuwste drivers downloaden en installeren!
suc6
| I've got permission to color outside the lines |
Als je de kaart eruit laat, blijven de meldingen dan? Zoja, dan zou ik eens richting rot geheugen gaan zoeken oid. Zoniet, dan kijk ff naar Joeps reply.
edit: LEZEN IS MOEILIJK
edit: LEZEN IS MOEILIJK
[ Voor 12% gewijzigd door voodooless op 13-01-2004 12:08 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Ik geloof dat ik het heb opgelost, ik kan alleen nog geen opnames maken, maar dan zal ik de installatie nog wel een keer moeten doen, of heeft iemand mischien een idee voor betere software bij deze tv kaart
Heb dezelfde kaart. Bij mij gaat het timeshiften niet lekker (misschien moet ik de afkorting rtfm nog eens goed in de gaten houden
). Ik heb DScaler geprobeerd, maar dat krijg ik niet lekker aan de gang, omdat je daar op een of andere manier een tuner aan moet geven, de standaard werkt wel een beetje, maar heb toch problemen om dan alles te kunnen ontvangen enzo, ben er niet heel diep mee bezig geweest, maar was toch erg vaag toen ik ermee bezig was. Ik zou dus zeggen: probeer DScaler eens, misschien dat je daarmee verder komt.
Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.