Toon posts:

beste low budget nforce2 400 mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaringen hier met low budget nforce2 400 mobos? ik heb zelf ecs gehad maar wil graag weten of dit stabiel is met laatstgenoemde chipset, en of er nog andere alternatieven zijn die goedkoop zijn. ik wil pc3200ddr geheugen gebruiken

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Je kan toch reviews zoeken (Tom's Hardware, Anandtech, etc.) naar budgetbordjes en met de pricewatch van T.net bij de hand kan je zo makkelijk een keuze voor jezelf maken ;)

Zover ik weet is er niks mis met budget nforce2 400 mobo's...

[ Voor 10% gewijzigd door Turkish op 13-01-2004 12:03 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

A7Nx8-x
Superbordje voor weinig.

Verwijderd

Topicstarter
Turkish schreef op 13 januari 2004 @ 12:01:
Je kan toch reviews zoeken (Tom's Hardware, Anandtech, etc.) naar budgetbordjes en met de pricewatch van T.net bij de hand kan je zo makkelijk een keuze voor jezelf maken ;)

Zover ik weet is er niks mis met budget nforce2 400 mobo's...
al lang gedaan ;)
en ook precies die 2 sites al gezocht voordat ik mijn bericht poste, maar die sites hebben dus geen goeie reviews betreffende low budget bordjes. kom eens met goeie tips

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02

Shunt

Boe

KillerAce_NL schreef op 13 januari 2004 @ 12:03:
A7Nx8-x
Superbordje voor weinig.
als je voor veel problemen met ati en andere merken wilt gaan moet je die nemen.
echt met die -x buget serie is van alles mis dan heb ik nog liever een asrock :P

mare bespaar nooit op een mobo.
dat is gewoon rond uit dom te noemen :P. bespaar dan wat op de proc of iets anders, ga een weekje niet stappen of iets. maar bespaar gewoon niets op je mobo. je mobo is het belangrijkste deel in je pc.

tip ga voor een abit nf7 of een epox 8rda nogwat
dat zijn de betere merken in die bordjes. asus heeft de laaste tijd nogal wat problemen met ati kaartjes dus die raad ik eik een beetje af :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:42
Shunt schreef op 13 januari 2004 @ 12:10:
[...]

als je voor veel problemen met ati en andere merken wilt gaan moet je die nemen.
echt met die -x buget serie is van alles mis dan heb ik nog liever een asrock :P

mare bespaar nooit op een mobo.
dat is gewoon rond uit dom te noemen :P. bespaar dan wat op de proc of iets anders, ga een weekje niet stappen of iets. maar bespaar gewoon niets op je mobo. je mobo is het belangrijkste deel in je pc.

tip ga voor een abit nf7 of een epox 8rda nogwat
dat zijn de betere merken in die bordjes. asus heeft de laaste tijd nogal wat problemen met ati kaartjes dus die raad ik eik een beetje af :P
dat geldt mss voor die -x serie.
ik heb zelf een Asus A7N8X Deluxe rev 2.0 (nee dit is niet echt een budget mobo) i.c.m. een Sapphire Radeon Atlantis 9500 Pro en geen enkel probleem.
2 x 256 MB Twinmos DDR400 geheugen erin en een XP1800+ T-bred B,
FSB op 215 en vlammen met die handel :Y) 8)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02

Shunt

Boe

FlowDesign schreef op 13 januari 2004 @ 12:19:
[...]

dat geldt mss voor die -x serie.
ik heb zelf een Asus A7N8X Deluxe rev 2.0 (nee dit is niet echt een budget mobo) i.c.m. een Sapphire Radeon Atlantis 9500 Pro en geen enkel probleem.
2 x 256 MB Twinmos DDR400 geheugen erin en een XP1800+ T-bred B,
FSB op 215 en vlammen met die handel :Y) 8)
ook voor de duurdere classe hoor :P
heb zelf de P4P800 deluxe en met ati kaartjes niets als gedonder. echter op mijn 2e pc abit NF7 draait alles als een zonnetje :D. dit is btw wel alleen met club3d kaartjes. met andere merken als sharpine en club 3d heb ik het nog niet geprobeerd maar alle club 3d kaartjes doen het maar half op mijn asus bordjes :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ervaringen kun je gewoon hier vinden :)

Lees verder ook het Beleid van dit subforum wat betreft ervaringenrequests.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.