Toon posts:

[Flash MX Pro] zet Action Script pane op normal mode

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In Flash MX kon je altijd kiezen om ActionScriptnig te doen in normal en expert mode. Aangezien ik geen die-hard-coder ben laat ik de meeste dingen invullen door Flash zelf.

In Flash MX2004 Pro kan ik de instelling voor 'normal mode' nergens vinden en moet dus alles intikken :( Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:15

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Ik kan me uit een demo herinneren dat dat eruit is gesloopt. Hoewel ikzelf vrij veel programmeer, maakte ik toch dankbaar gebruik van deze feature omdat het vaak veel typewerk bespaarde. Maar volgens mij is het nu dus verdwenen.

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

Verwijderd

Topicstarter
:( ARCH!!! :(

De normal mode is er inderdaad uitgesloopt... Nu moet je alles intypen of erop slepen met de + knop. Niet echt wat ik noem vooruitgang. Wil je nu iets simpels doen moet je wel drie of vier keer met die + knop werken...

Normal and expert modes no longer in Actions panel In previous versions of Flash, you could work in the Actions panel either in normal mode, in which you filled in options and parameters to create code, or in expert mode, in which you added commands directly into the Script pane. In Flash MX 2004 and Flash MX Professional 2004, you can work in the Actions panel only by adding commands directly to the Script pane. You can still drag commands from the Actions toolbox into the Script pane or use the Add (+) button above the Script pane to add commands to a script.

Dank Grimace voor je post....!

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:15

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Np. Trouwens, ik heb MX 2004 nog altijd niet zelf geprobeerd, maar in MX en 5 kon je gewoon toetsenreeksen gebruiken (voor een method bv: ESC, dan m, dan d ... ofzo), onafhankelijk of je nu in expert of normal mode zat. Daar heb ik, weliswaar in normal mode, altijd heel dankbaar gebruik van gemaakt...

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be