• f.grijze
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 15:07
Hallo,

Ik heb sinds kort een Samsung S300M in mijn bezit. Hierop zit de stille modus. Indien ik deze inschakel, gaat de telefoon trillen als ik wordt gebeld. Echter... als ik een sms-je krijg, trilt hij niet. Dit zou ik wel heel graag willen.

Iemand enig idee hoe ik dit in kan stellen?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:05

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik kan me nog herinneren van mijn Samsung T100 dat deze ook deze beperking had: je moest zowel het geluid op stil zetten als de beltoon voor SMS'jes op stil/tril, om voor beide een trilalarm te hebben.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• f.grijze
Maar dan werkt het dus niet als ik hem gewoon in de stille modus zet? Want dit is eigenlijk wel mijn bedoeling. Want op school mogen we geen geluid aan hebben, en om elke dag die handeling uit te voeren...

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
bij mijn s300(niet m dus) is dat standaard zo, hij trilt een keer als hij in stille modus staat en het trillen duurt iets korter dan als je gebeld wordt. ik heb gewoon berichtsignaal1 als sms-toon.

• f.grijze
Dan zal ik dat strax nog effe proberen. Hopen dat dat wel werkt, want dit is geen doen: elke keer op je telefoon kijken of je al weer een sms-je hebt ontvangen.

Iemand anders nog ideeën?

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
bij mijn 6610 had ik ook zoiets, als ik de beltoon uit had en trillen aan, hoorde ik toch heel zacht de beltoon :s

na een software update was het weg... dus ik denk dat je daar ook op moet wachten

Verwijderd

je moet in de menu optie van stille modus aangeven of je wilt dat ie trilt of dat ie het geluid uitzet...

dus heb je beltoon en smstoon gewoon als TOON/GELUID en je stillemodus optie op trillen en je activeert dan de stille modus, dan gaat alles trillen.

volgens mij moet het zo. heb even de S300 niet voor me, maare de a800 en de e700 gebruiken dezelfde tactiek geloof ik.

• f.grijze
En hoe kom ik in de menu-optie voor de stille modus? Dat ik daar dus kan instellen dat hij moet trillen? Als ik hem voor de normale modus instel, dan werkt het niet als hij in de stille modus staat.

Als hij in de stille modus staat, kan ik niet bij de geluidsinstellingen. HELP!!!

• f.grijze
Ik heb het nog effe geprobeerd om hem gewoon op berichtsignaal 1 te zetten, maar dit helpt ook niks. Het is me tot dusver ook nog helemaal niet gelukt om hem te laten trillen bij een sms-je in de stille modus.

Nog ideeën???

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:46

Royz

Kleurenblind!!

Hetzelfde ingewikkelde probleem als beltoon + tril tegelijk aan te zetten. Ik snap niet dat ze bij Samsung zo moeilijk daarover doen :/

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• f.grijze
Nee, inderdaad. Het wil wel, maar dan moet je een beltoon hebben waar al de tril bij in zit. Heb hier namelijk eentje van Frans Bauer, waar wel eentje bij zit. Dat is dan een mmf-file.
Pagina: 1