I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Bold_Seeker, de client geeft de melding dat de server niet beschikbaar is. Dit is vanwege de drukte van de update. Komt vanzelf goed.
En je kunt het zien als ie is geupdate, dat de grootte niet 108 maar 105 is geworden en dat er meerdere bestanden in je directory de datum van vandaag hebben gehad (in je error.log zie je ook de clientbuild staan)
Heerlijk beste energie van dit gen 2.847 Dat is niet verkeerd lijkt mij ?
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Hoe lager hoe beter??mmxmmx schreef op 13 januari 2004 @ 21:46:
Hmmm hij draait als een speer en stopt bijna nooit meer
Anoniem: 99231
Heb hem zelf bij DF vandaan gehaald met een schokkende snelheid van 2.7kb/s daarom hierbij
link
Mijn lijntje is niet zo snel, maar toch zeker wel sneller dan 2.7k mag ik hopen
distribfold-current-linux-i386.tar.gz
Staat op webserver van Tiscali, dus zou snel moeten zijn (meestal)
[ Voor 100% gewijzigd door Gyske op 13-01-2004 22:39 ]
'Chaos is found in greatest abundance wherever order is sought. It always defeats order, because it is better organized'
Anoniem: 40441
1 daarvan heb ik zelfs al opnieuw geinstalleerd, maar ook die heeft nog gewoon de 108 GEN
Iemand een idee
Het handigst is denk ik nu de nieuwe versie in een andere directory te installeren en de oude client te stoppen. Dan kun je nu de nieuwe client laten vouwen en morgenochtend ofzo de oude client even starten om alleen te flushen.Anoniem: 40441 schreef op 13 januari 2004 @ 22:42:
Tja, en toen had ik 6 bakken die nog steeds geen update hebben
1 daarvan heb ik zelfs al opnieuw geinstalleerd, maar ook die heeft nog gewoon de 108 GEN
Iemand een idee
'Chaos is found in greatest abundance wherever order is sought. It always defeats order, because it is better organized'
Anoniem: 7841
1.895 hier!!mmxmmx schreef op 13 januari 2004 @ 21:46:
Hmmm hij draait als een speer en stopt bijna nooit meer
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Anoniem: 97853
Edit: weet iemand naar welk IP geflushd wordt, mijn firewall zou dat graag weten
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 97853 op 13-01-2004 22:54 ]
...--------------------------------------------------------------------------------
Well the plan is for me to double my farms output as of today... then, on my own I will be folding almost as much as 2/3 of DPC

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Anoniem: 65575
Meestal is de Linux versie met de intel C-compiler versie sneller met het rekenen...Gyske schreef op 13 januari 2004 @ 22:28:
OK, ik hier nog een mirror voor de Linux client gemaakt:
distribfold-current-linux-i386.tar.gz
Staat op webserver van Tiscali, dus zou snel moeten zijn (meestal)
http://www.xs4all.nl/~mrm...ent-linux-i386-icc.tar.gz
Je moet wel een vrij nieuwe Linux installatie (laatse 2 jaar) hebben...
Btw.
We hebben een snel proteine
Anoniem: 65575
Vandaag was de verhouding overigens JoeCooling 7 - DPC 41,Anoniem: 97853 schreef op 13 januari 2004 @ 22:56:
[...]
Dat heeft Joe gezegd ja, maar misschien bluft ie een beetje
en de stampede moet nog beginnen
Als hij z'n park verzesvoudigd heeft (en dan niet met die brakke PIIItjes)) ga ik kijken of we misschien een tandje moeten bijzetten.
Anoniem: 63996
http://www.maydayproducti...ribfold-current-win9x.zip << als je echt rap wil downloaden .
Hij zei toch dat hij zn output ging verdubbelenAnoniem: 65575 schreef op 13 januari 2004 @ 23:16:
[...]
Vandaag was de verhouding overigens JoeCooling 7 - DPC 41,
en de stampede moet nog beginnen
Als hij z'n park verzesvoudigd heeft (en dan niet met die brakke PIIItjes)) ga ik kijken of we misschien een tandje moeten bijzetten.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
http://home.hccnet.nl/h.v...ribfold-current-win9x.zip
zie mijn eerdere post vandaag topic 19725397:Spheroid schreef op 13 januari 2004 @ 23:22:
[...]
Hij zei toch dat hij zn output ging verdubbelen. Misschien kan ie wel niet rekeken
.
Als dit klopt zullen we dat morgen zeker wel merken.Hmm, Joe van ProCooling heeft eventjes flink wat gewicht in de schaal gelegd:
bron
Joe
Just deployed 120 more clients onto 1.8Ghz P4's I have about 30 - 40 more I am looking at on 2.5 Ghz boxes.
da's niet mis, maar ik denk bij lange na niet genoegWell tonght I will have ~268 machines folding
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
er zijn al aardig wat mensen (ook dpc'ers!) hun baan kwijtgeraakt nadat distributed-progjes op bedrijfs-pc's waren ontdekt, de nadelen van illegaan installeren zijn wel iets groter dan de voordelen hoor...Mark83 schreef op 14 januari 2004 @ 00:01:
Boeien illegaal ... hij gaat dan hard als de neten ... dat wil ik ook... boeie dat het illegaal is ... hulde voor de man als hij dit krijgt gedaan ... we doen het toch allemaal voor het goede doel ... en niet voor de stats
... toch ...
@DJklungel: briljante interpunctieStarting foldtrajlite built Jan 12 2004
Tue Jan 13 23:55:27 2004 ERROR: [000.000] {foldtrajlite2.c, line 4785} File cqzbtiyt_0_protein_0009962_min.val is corrupt, missing or has been tampered with; cannot continue - replace file and start again, or manually delete filelist.txt
Tue Jan 13 23:55:27 2004 ERROR: [000.000] {foldtrajlite2.c, line 4933} Error during upload: Data file checksum failed
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
-lol-
top 10 best rms
plaats 1 2 3 4 7 8 DPC
[ Voor 14% gewijzigd door DPCquatar op 14-01-2004 00:25 ]
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
SIM-PEL dfGUI geeft helemaal geen RMS waardeDPCquatar schreef op 14 januari 2004 @ 00:23:
Nou heb ik al een poosje geen DF meer gedaan, maar wat mij opvalt is dat dfgui een veel betere rms aangeeft dan door de df site aangegeven wordt. Iemand een verklaring?
Nu ook zonder stropdas
verklaar u nader....................
Ik zal maar niet vraen wat het verschil isMadMarky schreef op 14 januari 2004 @ 00:26:
De dfGui geeft de Best Energy waarde weer, niet de RMS want die wordt pas berekend @ distributedfolding zelf

Was al helemaal blij

edit:
hmm, volgens mij wel begonnen maar niet gelukt:
========================[ Jan 14, 2004 12:39 AM ]========================
Starting foldtrajlite built Dec 18 2003
Wed Jan 14 00:43:08 2004 ERROR: [000.000] {foldtrajlite2.c, line 2813} Unable to retrieve update file /pub/distribfold/download/patch/distribfold-patch-118-win9x.exe from ftp.mshri.on.ca
[ Voor 83% gewijzigd door Dijkhuis op 14-01-2004 00:46 ]
Je kan m ook beter downloaden via een van de links in dit topic. Is precies dezelfde file, maar wel vanaf een veel minder bezochte serverDijkhuis schreef op 14 januari 2004 @ 00:44:
Ik had zojuist een automatische update!
edit:
hmm, volgens mij wel begonnen maar niet gelukt:
========================[ Jan 14, 2004 12:39 AM ]========================
Starting foldtrajlite built Dec 18 2003
Wed Jan 14 00:43:08 2004 ERROR: [000.000] {foldtrajlite2.c, line 2813} Unable to retrieve update file /pub/distribfold/download/patch/distribfold-patch-118-win9x.exe from ftp.mshri.on.ca
nu nog wat remote locaties checken
Voor LINUX & Windows dus
Intentionally left blank.
Het meest handig lijkt me om te checken op welke datum protein.trj is aangemaakt.aKra schreef op 14 januari 2004 @ 01:46:
Ik ga morgen maar eens kijken, alle servers zijn overloaded lijkt het en ik weet nog niet precies hoe ik kan checken of hij al geupgrade is en of welke versie hij dan draait... Iemand tips?
Voor LINUX & Windows dus
En als je de GUI hebt of commandline draait moet de korte processen tot 105 lopen ipv 108 (wat bij het oude protein) het geval was.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Zo ben ik iig nie m´n punten kwijt, als ik die al kwijt zou raken...
PSN: nicovc
Ik zie het niet... Dus ik moet het maar op de gok doen denk ikFuncracker schreef op 14 januari 2004 @ 01:50:
[...]
Het meest handig lijkt me om te checken op welke datum protein.trj is aangemaakt.
En als je de GUI hebt of commandline draait moet de korte processen tot 105 lopen ipv 108 (wat bij het oude protein) het geval was.

Intentionally left blank.