Toon posts:

Print opties

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een systeem gemaakt die al mijn facturen in een database zet en automatisch een debiteurnummer geeft enzo. Dit werkt allemaal perfect, wanneer ik een document wil printen krijg ik deze ook in mijn browser en wil hij automatisch printen.

1 Probleem, boven elke pagina staat nu "pagina 1 van 1" en onderaan de pagina file://C:\Documents.blabla

Ik vroeg me af hoe ik dit weg kon laten, is dit puur een optie van mijn browser of valt het ook in het HTML document te doen?. Ik zou gewoon een schone pagina willen hebben zonder iets anders erop dan mijn factuurtje..

Alvast bedankt

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 17:02

Basszje

Reisvaap!]

Kijk voor de grap eens naar de Javascript functie print() van het window object.

Krijg je het daarmee wel zonder pagina nummers :?

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Topicstarter
Print functie weet ik ook wel hoe het werkt, alleen ik krijg die pagina nummering niet weg en de path naar het bestand die onderaan de pagina staat. Ik weet dat er een oplossing bestaat maar ik kan em nergens vinden!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Javascript hoort niet thuis in P&W, check ook even het sticy topic ivm topictitels.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.