hallo,
oke ik heb misschien echt een hele domme vraag...... ik dacht dat ik wat wist van HTML maar als ik het door W3C haal, blijkt mijn HTMl kennis beetje achterhaald..
Wat is dus wil is dat mijn table helemaal tegen de bovenkant van mijn scherm zit
ik deed dat altijd als volgt
Maar dan blijkt die hele Topmargin enzo niet te werken
... maar ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik die table als het ware tegen de bovenkant moet plakken....
zal vast een hele domme vraag zijn... maar heeft iemand ook maar enig idee??
Ik heb dus al een beetje zitten rond spitten maar ik kan nou niet echt een antwoord vinden.
Of ik kijk er overheen,
oke ik heb misschien echt een hele domme vraag...... ik dacht dat ik wat wist van HTML maar als ik het door W3C haal, blijkt mijn HTMl kennis beetje achterhaald..
Wat is dus wil is dat mijn table helemaal tegen de bovenkant van mijn scherm zit
ik deed dat altijd als volgt
code:
1
2
3
4
| <body bottommargin="0" topmargin="0" rightmargin="0" leftmargin="0"> <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="747" height="150" class="text"> <tr class="solid-black"><td height="40" colspan="3">hallo</td></tr> <tr><td>1</td><td>2</td><td>3</td></tr> |
Maar dan blijkt die hele Topmargin enzo niet te werken
zal vast een hele domme vraag zijn... maar heeft iemand ook maar enig idee??
Ik heb dus al een beetje zitten rond spitten maar ik kan nou niet echt een antwoord vinden.
Of ik kijk er overheen,
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak