[teamspeak] slecht gedragende users

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 18:17
Ik beheer dus voor de hobby een server van een groep gasten (50+) die geregeld wat gamen, zij hebben hier ook een teamspeak server staan die ik oa beheer.

Het probleem is dat ik klachten heb gehad van users die gediscrimineerd werden via teamspeak dmv onderlinge whisper en van meerdere gebruikers. De gediscrimineerde persoon is bij me geweest en het dit verteld, maar omdat ik niet alle whispers kan horen als admin weet ik niet wie dit doet en wie ik moet bannen.

De vraag is nu of er een mogelijkheid is om alle gefluisterde gesprekken te beluisteren als admin. Ik wil nml precies weten wat er gezegd wordt; voor hetzelfde geldt liegt deze persoon en wordt er niet gediscrimineerd.

Momenteel draait de nieuwste teamspeak versie (op een linux bak), waar deze draait vertel ik niet vanwege het verhaal hierboven. De persoon heeft mij ook nadrukkelijk gevraagd dit privé te houden.

Wie helpt mij...

if broken it is, fix it you should

• elgringo
Goed teampseak zelf kan dit niet; vertelde de makers mij; wat zijn de andere oplossingen?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-09 16:05
ben zelf niet zon pro met de techniek van TS
maar ik zie dit gebeuren in tich clans die TS gebruiken.

is er niet een soort van bot ofzo hiervoor?
opnemen?

• elgringo
Bigbot schreef op 14 januari 2004 @ 07:46:
ben zelf niet zon pro met de techniek van TS
maar ik zie dit gebeuren in tich clans die TS gebruiken.

is er niet een soort van bot ofzo hiervoor?
opnemen?
enige mogelijkheid is dat de gediscrimimeerde persoon alles opneemt en aan de hand van dit opgenomen stukje iemand anders laat identificeren wie dit was, maar dat is natuurlijk een paupere oplossing