Xof schreef op 27 februari 2004 @ 17:40:
Ik werk zelf ook in een vrij bekende computer winkel (noem geen namen

) en ik neem zonder problemen een product terug dat binnen 8 dagen gekocht is (en ik doe ook niet moeilijk over een product dat 10 dagen geleden gekocht is). Je bent dat gewoon verplicht, maar alles moet natuurlijk wel compleet zijn en er netjes uitzien anders kan het natuurlijk niet.
Dus funprice kan lullen wat ze willen ze MOETEN jou het geld terug geven

Hier een stukje van de site
www.staiksterk.nl :
Als u achteraf spijt hebt van een product, is het ruilen van een product geen recht, maar slechts een gunst die een winkelier u verleent. Bij veel winkels kunt u binnen een bepaalde termijn uw spullen ruilen als ze tenminste ongebruikt en onbeschadigd zijn. Soms krijgt u een tegoedbon als u niets anders kunt vinden. Grote winkelbedrijven gaan in hun service soms nog verder en geven u het aankoopbedrag terug als u het product terugbrengt binnen een bepaalde termijn.
Dus het is geen verplichting als ik dit zo lees. Maar het is wel triest dat ze het niet doen. Ik vroeg nog of ze bang waren me brander niet meer kwijt te raken, maar hij zij dat hij de brander nog makkelijk zou kunnen verkopen
En hij bleef maar hameren op het feit dat me reden niet goed was en dat hij nu me naam al wist voor als ik het nog eens zou proberen
Dus behoorlijk slechte ervaring met funprice nu. Ik koop ook nooit meer wat daar en zal andere mensen ook afraden daar wat te kopen.
Magoed aan de andere kant is het niet zo'n grote ramp, want het blijft natuurlijk een goede brander.