Toon posts:

xp wachtwoord blijft weigeren ook de admin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb een wacht woord in gevoerd bij windows xp en starte de computer opnieuw op en vul het wacht woord is maar die pakt hij niet meer ,en alles wat ik wil doen ,werkt niet ,ook het admin wachtwoord doet niks terwijl je daar normaal gesproken gewoon inkan ,zonder een wacht woord in te drukken ,veilige modus kan wel tot ik een wacht woord weer in moet vullen
:?

Verwijderd

Verwijderd.

[ Voor 177% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 17:00 ]

Verwijderd

http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/
tooltje om password weer blanco te maken, voor het geval je het niet meer terugvindt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 23:50:
heb een wacht woord in gevoerd bij windows xp en starte de computer opnieuw op en vul het wacht woord is maar die pakt hij niet meer ,en alles wat ik wil doen ,werkt niet ,ook het admin wachtwoord doet niks terwijl je daar normaal gesproken gewoon inkan ,zonder een wacht woord in te drukken ,veilige modus kan wel tot ik een wacht woord weer in moet vullen
:?
Hebben we het over home of pro ? Service pack etc. allemaal geinstalleerd ? virusscanner en spywarescanner up to date ? Kan natuurlijk zomaar zoiets zijn. Je weet het nooit ;)

Als je het wachtwoord hebt veranderd dan heb je dat inderdaad twee keer moeten invoeren. Lukt het met een leeg wachtwoord ?

Misschien heb je hier iets aan bij je speurtocht naa rhet wachtwoord :
[rml][ XP-Professional] Standaard Adminwachtwoord[/rml]
[rml][ XP] Pass vergeten[/rml]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters